42

247 23 46
                                    

Bölüm 43 : Dönüş.

☆☆☆☆☆

Polatlı Malikhanesi

    Kunter Bey aldığı haberle ne edeceğini bilememişti, o yada birileri oğlunun yanına gitmeliydi, oğlu karakolluk olmuştu. Evde kaos ortamı vardı, her an birbirlerine dalacak yada laf dalaşına girecek gibilerdi. Kunter Bey evde bir sağa bir sola gidiyor, oğlu için korkuyordu. Derya hanımsa Yankı'nın sevdiği kızı suçluyordu, onun yüzünden oldu diyordu.

Kunter B : Car car yeter be kadın, sus artık!

Derya H : Ben mi suçluyum? Cidden mi ya?

Zait B : Sakin olun gidip ne olduğunu öğreniriz.

Derya H : Olay zaten ortada, o kız yüzünden oğlum birisini vurdu. Sakin çocuğumu serseriye dönüştürdü.

Kunter B : Derya kes sesini! Birde seninle uğraşamam, zaten canım burnumda, oğlumu tutukladılar. Çocuk orada bir başına, yanına gitmem lazım.

Zait B : Birlikte gideriz enişte, sen önce bi sakin ol. Derya sende sus, durduk yere kocanı delirtme!

1 hafta sonra
Istanbul...

    Olay çözülmüştü, adam şikayetçi değildi. Zaten kendisi de gençleri sözlü olarak taciz etmişti, eh olayı duyan Kunter Bey dururur mu? Elbette ki durmayıp bi yumrukta o atmış, çok kızmıştı. Neyse ki o olay bitmiş, Istanbul'a gelmişlerdi, tek fark nasıl gittilerse öyle geri geldiler. Yani Yankı yoktu, şehre geri gelmiyordu.

Annesiyle babası boşanmadan gelmemeye yeminliydi çünkü annesini eskisi gibi sevmiyordu. Annesi onu ortada koymuş, annelik yapmayı kesmişti, kötü davranır olmuştu. Işte bu yüzden geri gelmiyordu.

Gölge Ahter Barut

    Yeni bir seans için hastamı bekliyorum, normal seanslardan tek fark bu defa heyecanlıyım. Niye mi? Ahhh işte sebebim geldi, bu o! Sesine tutulduğum güzel kadın, Seyran Türkeş.

Seyran : Sen... Hey sen psikolog muydun?

Gölge : Randevu aldığınız doktorun adını bakmıyor musunuz Seyran hanım?

Seyran : Hanım konusunu konuşmuştuk.

Dedi mırıldanarak, bense her hastamda olduğu gibi gündelik el sıkışmamı yapıp oturmasını işaret ettim. Koltuğa oturunca yerime oturup konu hakkında kısa bi açıklama yaptım, umarım bana kırılmaz.

Gölge : Iş başındayken resmiyete önem veririm, samimiyet sevmem. Inanın hasta diye ailemden birisi gelse yine aynı davranırım.

Seyran : Anlıyorum Ahter Bey.

Gölge : Gölge Bey diyin, Ahter ismini sadece ailem kullanabilir. Buna dikkat ederseniz iyi geçiniriz.

    Herkesin bi kırmızı çizgisi olur, işte benimki de ikinci adımdı. Bu adı sadece ailem kullanabilir, başkasına izin vermem. Yankı bile kullanamaz, Yankı demişken onun artık dönmesi gerekmiyor mu? Kendini özletti zalim civciv.

Seyran : Tamam dikkat ederim.

Gölge : Seansı alma nedeninizi öğrenmekle başlayalım, ne dersiniz?

Diyerek asıl konuya girdim, iş yapmam gerekiyor. Boş yere para almak, hak yemek bana göre değil. Hem sohbete vaktim yok, daha çok hastam var yani bugün yoğunum. Herkesin psikoloji bozuk yeminle, hele de bugüne hepsi özellikle beni bulmuş. Oysa iş başı yapana kadar keyfi yatıyordum, offf ya tatil ne ara bitti? Biz en iyisi eve gidelim, yatıp yuvarlanalım. Şansıma bu haftam full dolu, gün sonu kafam kazan gibi olmasa iyidir.

Gölgenin Yankısı! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin