14. Sadece Kağıt Üzerinde...

173 23 44
                                    

TUANA NAZ AK'tan

İkimizin de gözleri dudaklarımıza kayıyordu, eğer biraz daha böyle durmaya devam edersek bunun sonu hiç ama hiç iyi olmayacaktı. İki elimle zorla da olsa Çağan'ı ittim.

TUANA: Sakın bir daha benim üzerime gelmeye kalkma!! Madem hakedene hakettiği gibi davranıyorsun, bundan fazlası da olmasın mümkünse aramızda! Laflarınla beni kendinden soğutmaya çalışıyorsun onu anladık, neden yaptığına dair fikrim yok ama uğraşma boşver, nasılsa kağıt üzerinde evliyiz bence daha fazlasına da gerek yok...

Bu sözleri söyledikten sonra odaya girdim kıyafetlerimi alıp banyoya girdim ve suyu açtım, kapıyı kapattıktan sonra arkasına yaslandım gözlerim dolmuştu, benim kalbim neden acıyordu ? Elimi kalbime doğru götürdüm nefes almaya çalıştım gözlerimden yaşlar bir bir akıyordu, derin bir nefes alıp üzerimi çıkardım ve duşa girdim.

ÇAĞAN EFE AK'tan

Sözleri... O kadar haklıydı ki. Kendimden nefret ediyordum, ama ben böyle bir adamım; duyguları olmayan, kimseye karşı sevgi göstermeyen ve kimseden sevgi istemeyen. Hele ki aşk... Benim lügatımda yeri bile olamazdı, o zaman duyguları olmayan ben; neden o gün doktoru kıskanmıştım ?

Ellerimi trabzanlara koymuştum gözlerimi sımsıkı kapatıp derin bir nefes aldım, işaret ve baş parmağımla şakaklarımı ovaladım kendi kendime konuştum.

ÇAĞAN: Sakin ol Çağan, sakin ol.

Odanın kapısını çaldılar "Gel!" Dediğimde içeriye giren yakın korumam Selim'di.

SELİM: Abi kusura bakma rahatsız ettim ama İsmail Bey sizi ve Yağız Bey'i toplantı odasına bekliyor.

ÇAĞAN: Tamam sen çık geliyorum ben hemen.

Selim başını sallayarak odadan çıktı bende içeriye girip üzerimdeki gömleği çıkartmış ve yatağın üzerine koymuştum dolaptan yeni gömlek alıp üzerime giyecektim ki banyodan Doktor çıktı ve hemen arkasını döndü.

TUANA: N'apıyorsun sen ya?! Gidip giyinme odasında giyinsene üzerini!

Yaklaşıp tam yakınında durdum, saçlarını kurutmamıştı, baş parmağımla omzuna dokundum.

ÇAĞAN: Bana bak, bana! Benimle konuşurken yüzüme bakıp konuşacaksın!

TUANA: (Sessizce) Sanki tek derdimiz buymuş gibi!

ÇAĞAN:Duyamadım Doktor ne dedin?!

Yüzüme dönmüştü bilerek yakın durup beni delirtmeye çalışıyordu.

TUANA: Git üzerini giyinme odasında giyin, artık tek değilsin bende varım bu odada.

ÇAĞAN: İstediğim yerde istediğim şekilde giyinirim Doktor buna sen karışamazsın! Sende buna alışsan iyi edersin! Hem ne de olsa Kocan'ım-

TUANA: Sen benim gerçekte Kocam falan değilsin bunu aklına sok! Sadece kağıt üzerinde evliyiz biz gerçekte ne ben senin Karın'ım ne de sen benim Kocam'sın!

Ben tam birşey diyecekken içeriye dan diye Yağız girdi. (En güzel anların katilisin Yağız demiştim 😂)

YAĞIZ: Ay pardon yaa ben öyle bir anda girdim ama 🤭

ÇAĞAN: Hay ben senin ebeni sikeyim Yağız! Olum kapı çalma adetin yok mu lan senin ?! Ne böyle destursuz giriyorsun odaya?!

Yağız bıyık altından gülümsüyordu.

Siyah Ve BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin