ᯓ★8. вöℓüм: 𝚂𝚎𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚗𝚎𝚏𝚛𝚎𝚝 𝚎𝚍𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖...

35 6 18
                                    

✦•┈๑⋅⋯ 🌼 ⋯⋅๑┈•✦
"Sana güçlü olman için gereken tüm gücü ve motivasyonu gönderiyorum. Zorluklar seni güçlendirir ve sen bugün bu zorluğun üstesinden geleceksin. Seni seviyorum ve yanındayım."
✦•┈๑⋅⋯ 🌼 ⋯⋅๑┈•✦

🍒⋮ "𝐎𝗄αƶⱺ𝗋 ρⱺ𝗏~"₊˚⊹꒷
Dışarı çıkmayalı bir hafta oldu, ne yapacağım bilmiyorum, aslında kapı kilitli olmasa ben dışarıya çıkacak o cesareti bulamazdım...

Her gün yatakta yatıp ağlıyordum, ve nitroxine'de geçmemişti, ayağa kalkıp çalışma masamda ki çekmeceden falçata aldım, Bileklerimden yavaşca kesmeye başladım o beyaz tenime kanlar çok güzel duruyordu, kesin kafayı sıyırmıştım...

İki bileğimdede kesikler vardı kanlar akıyordu... Kapı kilit sesi duydum sonra kapı açıldı hızlıca.

Great Master:
"Okazor sen ne yaptığını sanıyorsun?! Bırak o elindeki şeyi gel lütfen!"

Elim titriyordu, ona bundan sonra nasıl güvenecektim... Elimdeki falçatayı Great Master'a doğrulttum, falçata fazlasıyla kanla kaplıydı, birde onun kanıyla kaplansa ne olurdu ki?

Great Master ani bir hareket yapıp elimden falçatayı düşürdü ve kolumdan çekip beni kendisine çekti, sıkıca sarıldı bana...

Great Master:
"Özür dilerim, özür dilerim..."

Ben şok içindeyken benden ayrıldı ve çekmeceden sargı bezi alıp dikkatlice bileklerimi sardı... Ona güvenebilir miydim bilmiyordum, belki bir oyun yapıyorsa? Kesin kafayı sıyırdım ama doğruyduda...

Bana tekrar zarar vermeyeceği nereden belli? Belki tekrardan bana kızıp beni idam ederse? Kafamda onlarca soru vardı...

Great Master:
"Gel benimle şimdi, Okazor."

Okazor:
"Sana nasıl güvene bileceğim?"

Great Master:
"Ne?"

Okazor:
"Beni burada 1 hafta kilitli bıraktın, kolumu sıkıp kızarttın, bana bağırdın, ben bunları kaldırabilecek birisi değilim, nasıl sana güvenebileceğim?"

Great Master:
"Okazor, saçlamalam-

Okazor:
"Sana. Nasıl. Güvene bileceğim?"

Great Master:
"SÖZÜMÜ KESME, SAYGISIZ!"

Okazor:
"..."

Sadece ona bakıyordum, ona az önce dediğimi siklememişti bile, ben neyim ki burada? BEN NEYİM Kİ BURADA?!

O anki sinirle ne yaptığımın farkında değildim...

Okazor:
"AZ ÖNCE DEDİKLERİMİ DUYMADIN HERHALDE!"

O anki sinirle aniden bağırarak tepki vermiştim. Great Master bana sinirle bakıyordu... Ban birden sertçe vurdu, tokat atmıştı bildiğin... Yere düştüm, ağlıyordum...

Güçsüz bir aptal dan farkım yoktu!

Brianna:
"Ayye!"
{Anne!}

Yanağım sızlıyordu birisi bana sesleniyordu sanki Brianna'mıydı?
Great Master yanıma çömelip çenemden tutup kendine çevirdi...

ᯓ★⌞С тех пор, как я впервые увидел тебя...⌝  ⨾ "Okazor × Great Master"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin