16

49 3 0
                                    

Katsuki

W szpitalu byłem prawie dwa tygodnie.
Niestety po ramach zostaną blizny, ale się nie przejmowałem.
Kilka razy była u mnie policja i Aizawa 𝑧 𝐴𝑙𝑙 𝑀𝑖𝑔ℎ𝑡, przesłuchiwali mnie i dowiedziałem się dla czego postanowili mnie porwać chuje.

Okazało się że tamten fagas co porwał tą małą dziewczynkę był w to wplątany.
Chcieli skopiować moją moc żeby mogli eksperymentować na jakieś dziewczynie.
( Wymyśliłam tą postać. Nie występuje ona w anime)

Jak się okazało tamta dziewczyna chroniła tą z czerwonymi oczami przed tymi ludźmi.
Dużo osób zostało z aresztowanych a niektórzy także zginęli podczas odbicia mnie.
Dowiedziałem się również że wiele osób było tam uwięzionych od wielu lat, mieli oni od 4 do 17 lat.
Niektórzy z nich byli tak niebezpiecznych dla ludzi i dla swojego zdrowia że postanowiono ich wprowadzić w stan śpiączki.

Lekarze nie chcieli te osoby zabić tylko uchronić przed ich umiejątnościami** którymi zostali zmuszeni mieć,przed tych skurwysynów.
Lekarzą udało się po usówać ich wiele zdolności których ich niszczyły lub zagrażały innym cywili.

Było widać rezultaty ich pracy ponieważ wiele z tych osób zostało wybudzonych i są teraz pod nadzorem psychologów by im pomóc z trałmą i nienawiścią do wielu osób.
Wiele z tych osób okazało się być śrotami, więc są oni pod opieką jak narazie bohaterów i pobliskich domów dziecka którzy próbują im znaleść bezpieczny dom i kochająca rodzinę.

Co dziwnie przychodził do mnie Izuku co mnie bardzo cieszyło.
Ale także przychodzili moi rodzice i osoby z klasy.

Wiele osób z mojej klasy się zmieniło z wyglądu.
Ale również Izuku się zmienił z wyglądu,
dalej był tym małym, kruchym Izuku ale wyglądał inaczej.
Zmienił fryzurę dzięki czemu wyglądał jeszcze lepiej i bardziej uroczo.

Izuku opowiedział mi co się działo jak byłem uprowadzony, powiedział że codziennie był u moich rodziców i próbowali mnie znaleść wspólnymi siłami ale nie mieli nic co by ich doprowadziło do mnie.


‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙

Leżałem w szpitalnym łóżku. Za niedługo miałem wyjść ale jeszcze mnie trzymali bez sensu.

-Oboje wiemy że ta dziewczyna jest nie bezpieczeństwa i się boi, ale mimo to musimy to zrobić.

Co?
O kim oni rozmawiają?

-Mam nadzieje że Katsuki coś o niej wie, chyba musiał coś widzeć lub słyszeć skoro dzieliła ich tylko ściana.

Ktoś był zamknięty koło mojej celi?
Nie przypominam sobie żeby koło mojej celi były dzwi.
Jedyne dzwi które widziałem były te na końcu korytarza więc o czym oni mówią.

-Ty myślisz na poważnie że on coś o niej wie?
Z dokumentów wiemy że podali mu coś i został wprowadzony w stan śpiączki na rok.

-A wiesz po co wogule wprowadzili tego chłopaka w śpiączke?

-Wyczytałem tylko że przez ten czas były na nim prowadzone badania i eksperymenty.
Nic więcej nie wiem.

Prowadzili na mnie badania dla czego?
Eksperymentowali na mnie.

-Jemu się udało usunąć po części te dary. Prze co dalej trzymają go tutaj by się upewnić że nie zagraża innym.

Nie mogłem się ruszyć, tamci skurwysyny eksperymentowali na mnie i się okazuje że miałem po tym więcej darów i zdolności.
Bali się mnie lub mnie nie potrzebowali już i postanowili mnie zabić.

A lekarze nic mi nie powiedzieli o tym że usunęli mi moje umiejętności i zdolności.
Musiałem być tak nie bezpieczny że nie chcieli mi tego powiedzieć prosto w twarz.

Ścisnołem swoje dłonie w pięści, zrobiłem to tak mocno że zauważyłem krew na mich dłoniach.
Byłem wściekły
NIK MI O TYM NIE POWIEDZIAŁ, TAK SIĘ MNIE BALI.

Za czołem się histerycznie śmiać i złapałem się za włosy.

Nie powiedzieli

Nie powiedzieli

Nie powiedzieli

Nie powiedzieli

Nie powiedzieli

Nie powiedzieli

Nie powiedzieli

Nie powiedzieli

-KACCHAN

Usłyszałem z daleka ale nic nie zrobiłem. Dalej się śmiałem i wyrywałem sobie włosy, wokół mnie było strasznie gorąco.

-PROSZĘ PRZESTAŃ

Znów krzyk, nie miałem siły. Cały czas mnie okłamywali, po moich policzkach płyneły łzy.
Całe plecy mnie paliły bólem.
Spojrzałem przed sobie i zobaczyłem wokół siebie ogień, był on w kolorze żółci, czerwieni ale także koloru niebieskiego.

Wszystko mnie paliło, ale mimo to się śmiałem....










**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ 𝐷𝑜𝑝𝑖𝑠𝑒𝑘 𝑜𝑑 𝐴𝑢𝑡𝑜𝑟𝑘𝑖 ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*

Sorry za błedy😘

Dziwny zwrot akcji co nie?

Mam nadzieję że wszyscy zdajecie!
I życze wam wspaniałych wakacji kaczuszki 🐤
:>

upadek  - bakudekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz