İno , Sakura'nın masum olduğunu kanıtlamak için plan yapmaya başlamıştır.
İno'dan :
Naruto'nun bana Sakura hakkında söylediklerini gün içinde sürekli düşünüp duruyordum. Ne olursa olsun Sakura'nın kendi evini yakıp daha sonra Tenten'i öldürmeye çalışmasına gram inanmıyordum. Bu anca Tenten'in Sakura'dan kurtulmak için yaptığı bir iftira olabilirdi.
Zaten Tenten ve Sakura'nın aralarında bir husumetleri olduğunu bilmeyen kalmamıştır. Aralarında tam olarak ne geçti bilmiyorum ama şu konuda gayet eminim ki aralarında ki konu ne olursa olsun kesinlikle Sakura haklıdır.
Çiçekçi dükkanını kapattıktan sonra bu konuyu bir de Hinata ile konuşmak istemiştim. Çünkü onunda yardımına ihtiyacım vardı.
Konaha sokaklarında Hinata'yı ararken en sonunda Hinata'nın nerede olduğunu bulabilmiştim.
Hinata beni görünce yüzüne o tatlı gülümsemesini takarak yanıma geldi.
Aceleci bir şekilde "Senin yardımına ihtiyacım var Hinata" dedim.
Hinata endişeli bir şekilde "Kötü bir şey mi oldu ?" diye sordu.
Bunun üzerine "Evet , Sakura Lanetli Mühürün etkisiyle kendi evini yakmış daha sonra ne hikmettir ki tam o saatte yoldan geçen Tenten'i öldürmeye çalışmış." dedi.
Hinata şok geçirerek "Bu hiç komik bir şaka değil İno" dedi.
"Sende inanmadın değil mi ? Bu demek oluyor ki Sakura'nın masum olduğunu konusunda ikimizde hemfikiriz." dedim.
Hinata "Bu söylediklerinden bir şey anlamadım. Daha açıklayıcı olur musun ?" diye rica etti.
Ciddi bir şekilde "Senin anlayacağın Tenten , Sakura'dan kurtulmak için iftira atmış. Sakura'ya da kimse inanmayınca kız mecburen Konaha köyünden kaçmış. Bizim de şimdi arkadaşları olarak bu meseleyi çözmemiz gerekiyor." dedim.
Hinata şaşırarak "Duyduklarıma inanasım gelmiyor. Ama madem Sakura'nın yardıma ihtiyacı var. O halde yardım etmeye hazırım İno" dedim.
Gülümseyerek "Yardım edeceğini biliyordum. O halde sana planı anlatıyorum." dedim.
Hinata "Seni dinliyorum." dedi ve pür dikkat söyleyeceklerimi dinlemeye başladı.
"Şimdi sen Tenten'e bizden daha yakınsın değil mi ?" diye sordum.
Hinata "Evet , abim Neji'nin takımından birisi olduğu için ara sıra sohbet ediyoruz." dedi.
Gözlerimi devirerek "Neji'ye iyi gözükmek için seninle bilerek sohbet etmiyorsa bende bir şey bilmiyorum." dedim.
Hinata dediğimi onaylayarak "Evet , Tenten hep abim yakınlarımdayken benimle sohbet ediyor. Onun dışında benim yüzüme bile bakmıyor. Yani abimi aklınca etkilemeye çalışıyor." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanficAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...