wypad na działkę

9 0 1
                                    

Nyger:Siema śmietniki chodźcie na działke mam basen
Arcik:dobra podaj wymiary
3metry na 76cm odpowiada Niger
(Wszyscy śmieją się że to brodzik)
Nyger zaprasza wszystkich na weekend na brodzik
Arcik widzący brodzik odrazu skacze na główkę wszyscy się super bawią niger przyrządza grilla podczas którego wylewa kibel przerażony Niger dzwoni po swoją mame która szybko ogarnia sytuację i je kiełbaski z całą grupą nyger po tygodniu znowu zaprasza wszystkich na basen lecz inni nie są chętni po pierwszym razie wściekły nyger robi dziurę w basenie która prowadzi do pokoju tortur gdzie czeka jego mama lecz po przekonywaniach w końcu grupa się zgadza i znowu idą na basen do nigera melon znowu wskacze lecz już nie wypływa mama nigera chce wykastrować arcika lecz ten się nie daje i ucieka okazało się że znalazł się na drugim końcu Tychów na Paprocanach nyger zabiera resztę do domku pod pretesktem zrobienia sobie herbatki zapomniałem dodać że rudy był na poligonie a Kacper w Gliwicach więc nie mieli jak ochronić maji i angi przed zapędami seksulanymi nigera gdy melon dociera na miejsce próbuje wejść do domku gdyż wydobywają się z niego jęki lecz drzwi są zamknięte bierze miotle już chce wybić szybę aż nagle za jego pleców wyłania się tata nigera który dołącza się do znęcania się nad dziewczynami melon zawiadamia Kacpra i rudego poczym...

tragedia w brodziku Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz