"Brook!" zakričal na mňa nejaký mužský hlas, čo ma prinútilo sa otočiť a zistiť,kto na mňa kričí. Ked som sa otočila uvidela som chlapca s blond vlasmi približne v mojom veku (možno že aj staršieho) v bielom tielku,ktoré odhalovalo jeho mocné ruky a v krátkych čiernych šortkách. Čo si budeme klamať bol na zjedenie, ale ja som mala stále oči iba pre Eddyho.
"Toto je tá najlepšia bazénová párty na akej som bol!" povedal, ked ku mne pribehol.
Venovala som mu široký úsmev. "To som rada, že sa dobre bavíš..ehmm" odmlčala som sa, ked som zistila,že nepoznám jeho meno. Nikdy predtým som ho nevidela. Určite to bol niekto s Eddyho kamarátov,ktorých si so sebou doviedol.Na moje párty vždy chodilo kopu ľudí,ktorých som nepoznala. Chodili sem preto, lebo vedia, že moje párty sú tie najlepšie.
"Som Simon" podal mi ruku "Prišiel som spolu s Eddym" Ako som predpokladala.
S miernym odporom som sa dotkla jeho ruky. Predsa nepoznám ho. Kto vie čo všetko tými svojimi paprčami pred tým chytal.
"Som rada, že sa dobre bavíš...Simon" zopakovala som a nenápadne som si utrela ruku do mojich šiat. Nechcela som ich takto pošpiniť boli drahé. Snád Marta operie je to predsa jej práca. Ďalej som už Simona v bielom tielku a čiernych šortkách nevidela a venovala sa ostatným hosťom.
"Hej Brook" mykla do mňa Shelly. "Eddy ide skočiť do bazéna!" ukázala na Eddyho,ktorý sa práve chystal skočiť šípku.
Bože bol taký dokonalý. Každý kúsoček jeho tela. Úsmev,vlasy,oči,svaly..proste celý on. Bola som doňho zabuchnutá už strašne dlho a on to dobre vedel. No nikdy sme spolu nechodili nemali sme záujem o vzťah iba sme sa spolu hrali. Bozkávali sme sa, vymieňali sme si túžobné pohľady a občas sme sa spolu aj vyspali. Vždy sme to robili tajne u nich alebo aj u nás ked ocko nebol doma. Ocko si doteraz myslí, že som panna a že by som si žiadneho chlapca nepripustila k telu. Ved predsa som jeho "malé poslušné dievčatko" ktoré nepije alkohol a ani nefajčí trávu.
"Bože Shelly on je taký dokonalý mám na neho strašnú chuť" zahryzla som si do pery.
"Tak načo čakáš Martinezová? Uchmatni si ho, kým ti ho nejaká pipka nepreberie" upozornila ma Shelly a ja som pochopila, že mám pravdu. Źiadna sa ho nemôže dotýkať okrem mňa.
"Máš pravdu Shelly, chce to lesk na pery" obe sme sa zasmiali a ja som si z malej taštičky, ktorú som mala pri sebe vybrala jahodový lesk. Potrela som si s ním pery s rukou si prehrabala vlasy. Prudko som sa vystrela aby som zvýraznila svoje prednosti načo sa Shelly znovu iba zasmiala. Vstala som a namierila som si to rovno k Eddymu,ktorý stál pri bazéne so skupinkou chalanov a vyzeral tááák úžasne.
Preplietala som sa cez dav ľudí aby som sa dostala k nemu. Všade na zemi boli porozhádzané flaše od rozličného alkoholu a ohorky z cigariet. Vyzeralo to tu naozaj strašne a ja som sa bála, že to nestihneme upratať pokým sa vráti otec. To bola ale najmenšia vec ktorá ma trápila. Teraz ma zaujímal iba Eddy a jeho chutné pery,ktoré som túžila cítiť na mojich. Predsa som si nedávala ten jahodový lesk len tak.
"Ahoj Eddy" do široka som sa usmiala, ked som už bola pri ňom. Z blízka bol samozrejme ešte krajší. Hned ako ma zbadal mi opätoval úsmev.
"Ahoj Brook. Vyzeráš vážne úchvatne" premeriaval si ma pohladom zhora nadol a ja som sa začervenala.
"Ďakujem ty tiež nevyzeráš na zahodenie" usúdila som pri pohlade na jeho odokrytú hrud.
"Tak ma napadlo,že či by si nešiel so mnou do mojej izby" zvodne som sa na neho usmiala a ukazovakom prešla po jeho odhalenej hrudi. Mala som v sebe už trošku alkoholu tak to šlo lahšie."Hmm to znie lákavo" oblizal si hornú peru a mňa to dostavalo do kolien. Palcom ma pohladil po lici a potom sa zamračil
"Ale...nebude to tvojmu otcovi vadiť?" ano vedela som že bude, ale je predsa na tej firemnej akcii a povedal že pride až neskoro večer. A ešte aj to že mam byť poslušna...no haha. Jasné oci. Ja som predsa poslušna vždy.
"No taaaak Eddy" prevratila som očami
"On tu predsa nie je" začala som mu rozopinať gombik na jeho bielej žiarivej košeli
Bol v nej tak sexy."Tak teda podme" zašepkal mi do ucha a jazykom mi opatrne prešiel po ušnom laločiku čo vo mne vyvolalo pocit vzrušenia.
Pevne som ho chytila za ruku a ťahala do svojej izby. Všetky pohlady v momente padli na nas vratane Shelly ktora mi ukazala palec hore. Naš dom bol naozaj velky takže dostat sa až do mojej izby zabralo dost času a ja som bola už taka nedočkava. Konečne sme stali pred dverami mojej izby a ja som Eddyho pozvala dnu. Eddy ma hned zodvihol a ja som si nohy omotala okolo jeho pása. Pritlačil ma k dveram takže nimi hlasno tresklo. Začali sme sa vašnivo bozkavať. Jeho jazyk preskumaval moju ustnu dutinu. Chytil ma za zadok a ja som sa začala venovať jeho ušku. Chcela som mu to vratiť. Po tichu zastonal a ja som sa potešila že som objavila jeho citlive miesto. Od veri so mnou prešiel až k mojej posteli. Jemne ma položil a nahol sa na mňa aby mi dal sladky božtek
"toto sa ti bude pačiť"
po celom mojom tele prešla triaška. Jemne som sa pomrvila no jemu sa to asi nepačilo lebo mi chytil ruky pevne nad hlavou. Začal mi najskor bozkavať krk a potom sa posuval stale nižšie. Prešiel k mojmu odhalenemu vystrihu. Pobozkal ma na odhalene prsia a potom sa posunul zase o niečo nižšie. Nakoniec už ked bol uplne dole, vyhrnul mi moje mini šaty a prstami zabludil do mojich nohavičiek. Konečne mi pustil ruky takže som sa ho mohla konečne dotykať aj ja. Opatrne som mu dala dole košelu a nechty zaborila do jeho holeho chrbta. Draždil ma prstami a ja som umierala slasťou. Vychadzali zo mňa hlasne vzdychy. Pridal aj druhy prst a stale zrychloval. Z vonka bolo počuť hlasnu hudbu a hlasity smiech. Zjavne sme nikomu nechybali.
Po chvilke sa odtiahol a pozrel sa mi do oči. Ach tie jeho krasne oči? "Chceš...to?" spytal sa opatrne a ja som mu videla na očiach ako velmi po tom tuži. Ale tužila som potom aj ja. Bez vahania som prikyvla a on sa usmial. Rukou si zašiel do zadneho vrecka a vytiahol kondóm. Je vždy pripraveny. Určite ho takto zvadza vela báb. Nemohla som sa dočkať toho čo pride. Zrazu som si uvedomila že vonku nastalo ticho nehrala hudba,a ani som nepočula žiadny smiech. Bolo mi to najskor čudne ale kašlala som na to. Sustredila som sa iba na Eddyho a na to ako si prave dava dole svoje nohavice. Keď už sa chystal dať si dole aj.posledny kusok svojho.oblečenia, niekto zabuchal silno na dvere.
"Brooklyn okamžite otvor!" ozval sa dost znamy hlas a ja som si priala aby som sa radšej ani nenarodila.
Ano je to možno moc na začiatok ale ono to začne uberať ten spravny smer :) možno trošku kratke ale nechcela som to moc prehanať na začiatok :D velmi by ma potešili vaše komentare a názory :3 btw prepáčte za chyby
YOU ARE READING
Love Naughty Girl
KurzgeschichtenBrooklyn Martinez je mladé 18ročné dievča, ktoré si žije život, aký by chcel každý. S jej bohatým otcom, ktorý pracuje pre firmu Apple cestuje po tých najexkluzivnejších dovolenkách,vlastní kopec áut, každý deň si môže dovoliť nové a nové oblečenie...