Benim Yaz'ım: Bulut yok.
Benim Yaz'ım: Bir hastanın köpeği kedi parçalamış diye duydum.
Benim Yaz'ım: Umarım doğru değildir, Bulut iyidir.
Benim Yaz'ım: Doğru değildir di mi? Köpek evcilse bunu yapmaz ki...
Benim Yaz'ım: Değildir ya.
Benim Yaz'ım: Öyleyse gidip o hastayı parçalarım ben.
Benim Yaz'ım: Neyse... Kalbim ağrıyor düşündükçe.
Benim Yaz'ım: Bartu ile hâlâ görüşüyormuşsun, ne güzel.
Benim Yaz'ım: O çocuk benimle çok uğraşırdı ya, bir hatırladım da.
Benim Yaz'ım: Ben onları Çisel ile shipliyordum ondan uğraşıyor olabilirdi belki.
Benim Yaz'ım: Geçen gün Çisel ile karşılaşmışlar ve bil bakalım neler olmuş!?
Benim Yaz'ım: Çisel sokağın ortasında hiç tanımadığı biri tarafından dövülmeye çalışılmış ve Bartu engellemiş. Karakoldan sonra da bir kahve içmişler öyle tanımışlar birbirlerini.
Benim Yaz'ım: Ve bugün yine buluşacaklar!
Benim Yaz'ım: Karşılaşmaları çok korkunç bir anda olmuş ama sonrasında mutlu olurlar inşallah.
Benim Yaz'ım: Bu arada ben senin bir videonu gördüm, aldığın sayı için sevinirken işaret dili kullanıyordun.
Benim Yaz'ım: Ama ne için yaptığını anlayamadım, çok hızlı geçti ve yorumlarda falan da yoktu. Kime hediye ettin sayını?
Benim Yaz'ım: Yanlış anlama, sadece merak ettim! Başka bir derdim yok.
Benim Yaz'ım: Maçlarını izlemeyi özlemişim ya, internette de yayınlanmıyor ki.
Benim Yaz'ım: Bunu da yanlış anlama lütfen, sadece basketbol seviyorum ve doğal olarak lisede hep senin maçlarını izlerdim.
Görüldü.
Benim Yaz'ım: Ölmeden önce yapacaklarım arasına ekledim, ne zaman yaparım kim bilir...
Benim Yaz'ım: Neyse, ben çok yoruldum ya. Biraz uyuyacağım.
Benim Yaz'ım: Görüşürüz.
Görüldü.
Çevrimdışı.
Yamaç: Bulut güvende merak etme./iletilmedi.
Yamaç: Bartu ve Çisel sayesinde hastaneyi öğrendim ve Bulut'u buldum. Tasması da çok şirinmiş, hemen tasma aldırmışsın./İletilmedi.
Yamaç: Yanına gelmeyi de istiyorum ama sen istemezsin beni.../ İletilmedi.
Yamaç: Ya, Bartu ve Çisel'i shipleyen tek sen değilsin Yaz'ım. Ben yapacağım onların arasını./İletilmedi.
Yamaç: Karşılaşmaları cidden kötü olsa da iyi ki karşılaşmışlar tekrar. Hem o an kötü bir şey olmamış hem de Bartu unutamadığı sevdiğine kavuşmuş oldu./ İletilmedi.
Yamaç: Ben de kavuşurum inşallah./ İletilmedi.
Yamaç: Sana armağan etmiştim o sayıyı çünkü bu hayatta bana verilen en büyük armağan sendin./ İletilmedi.
Yamaç: Maçı izleyeceksin kalbi hasta kız, söz veriyorum./iletilmedi.
Yamaç: Yine canın sıkıldığı için kaçtın. Görüşürüz öyleyse.../iletilmedi.
Çevrimdışı.
---
Şu an Bulut kucağımda uyuyor, onu severken seni düşünüyorum. En yakın arkadaşlarımız bile yeniden karşılaştı ve görüşmeye başladı kalbi hasta kız, biz ne olacağız? Ben seni izlemeyi çok özledim. Lisede maçlarımı izlerken ben seni izliyordum ya o zamanları çok özledim. Keşke beni o zaman görseydin... Ama geç kalmış değiliz ya, sen yine maçlarımı izleyeceksin ve ben yine seni izleyeceğim. Belki bu defa beni görmüş olursun, kim bilir?..
🫀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbi Hasta Kız/Yarı Texting
Fiksi Remaja0507*: Merhaba. Görüldü. Yazıyor... 0507*: Lütfen bir şey yazma. Görüldü. Çevrimiçi. 0507*: Bana inanmazsın belki ama... Ben sadece ölmek üzere olan bir kızım. Görüldü. --- Kalp hastası olan Yaz Aksan ve rastgele bir numara sallayarak ulaştığı Yamaç...