deel 1

18 2 4
                                    

*pov: matthy

Het is maandag. De kutste dag die er is zou je zeggen. En dat klopt, ik haat maandag. Koen die staat alweer in m'n kamer met een camera in m'n neus gedouwd. ''Zeg even hallo tegen de kijkers ze hebben je al 2 dagen gemist!'' roept hij. ''Nee koen rot op met die kut camera, wat gaan we vandaag weer filmen?'' vraag ik aan hem. ''Nou kijkertjes we gaan vandaag 1 dag lang Milo pranken!'' zegt koen. Ik lag en vervolgens klikt koen de camera uit. ''Zeg Koen je weet wel dat ik dadelijk naar m'n vriendin ga he.' zeg ik en Koen knikt. ''KOMEN JULLIE ETEN!'' roept Raoul, de papa boomer door het huis heen. ''WE KOMEN AL'' roept Robbie terug. Robbie is echt m'n beste vriend, zelfs voor dat we hier gingen wonen in Rhoon. Alleen Milo woont hier niet vanwege zijn studie, maar voor hem te pranken maakt dat niks uit. 

*pov: Robbie

''Jezus man Matthy wat zit jij te kauwen als een koe zeg" Zeg ik terwijl die me met een grijns op zijn gezicht me aankijkt. ik lach naar hem. ''Euhh jongens, ik ga wel om 14.00 naar Laura toe he." zegt hij. "ja is goed we zijn toch bijna klaar met de video." zegt Raoul daarna.

*pov: Matthy

*tijdskip naar 13.30

De video is af en Koen doet de outro en wij staan erbij. "Nou dames en heren vonden jullie deze video nou leuk abonneer dan ff en like de video, nou later maatjes!'' zei koen. ''Jongens ik ga naar Lau.'' zei ik. ''Is goed maatje succes bij Laura." zei Robbie. Robbie is zo aardig hij is er altijd voor me. 

Ik doe m'n schoenen aan en loop naar de auto, Koen zwaait nog even naar me en vraagt hoelaat ik terug ben. ''Ik denk pas om 22.00" zeg ik. Ik rij de oprit af richting Utrecht, als ik bij d'r aankom zie ik een gekke jongen die ik niet ken voor de deur staan. Ik loop naar Laura en duw de jongen weg. '' Brie wat doe je bij m'n vriendin rot op!'' roep ik naar hem. ''VRIENDIN? Ik ben haar vriend dus ga jij maar weg!'' roept de jongen en we beginnen met vechten. Ik voel een stomp in m'n buik en ik sla terug. Uiteindelijk ligt de jongen op de grond. ''Mat wat heb je gedaan?!'' zegt Laura.

ja ja, m'n eerste deel is een feit. wel een so naar Yara, voor het nakijken van m'n spelfouten.

de liefde maakt mij op..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu