Yurinome_Kanui Biraz uzun sürdü ama yaptım, istek için teşekkürler bebiş 😘💋
¤¤¤¤¤¤¤
Chigiri Hyoma's your boyfriend
#
#
》Çok ateşli bir ilişkiniz olmaz, daha çok eğlenceli ve soft bir ilişkiniz olur.
》Birbirinize makyaj, yüz, saç ve vücut bakim kremi yaparsınız.
》Çok kıskanç biri. Bazen bu kıskançlığı sizin kalbiniz çok kırabilir. Aslında Çoğunlukla kavgalarınız Chigiri'nin kıskançlığı yüzünden olur.
》Gönlünü almak için sana pasta ve ya tatlılar alır. Bazen sende onun kalbini kırdığında ona tatlı alırsın aranızda özür dilemek gibi birşey bu.
》Bir keresinde Onun saçına kendi bakım kreminden sürdün, ve sacları parlamaya başladı. O günden sonra günde iki defa onun saçlarına bakım yapıyordun.
》Sabah öpücükleri.
》Beraber randevuya çıktığınızda kendisini bizzat senin hazırlaması ister. Sende bunu yaparsın.
》Seni en çok Aryu ve otoya'dan uzak tutuyor. Bazen Reo'yu da senin için dövdüğü oluyor. Çünkü sırf Chigiri'yi kızdırmak için seninle inatla flörtleşmeye çalışır.
》Hafta da iki defa alışveriş yapmaya beraber gidersiniz.
(🔞)
》Çok uzun sürmez, ama çok da kısa sürmez, en fazla 45 dakika dayana bilir.
》4 tur yapabilir fakat sen çok hassas olduğun için bu bazen iki ya da bir tur olur.
》 17cm uzun ama ince bir penise sahip, neyse iş görür.
》Vuruşları çok sert değildir ama çok hızlı hareket eder. Bıkmadan eğer çok muhtaçsa seni saatlerce becerebilir.
》Seni emmekten çok ısırır, ve vücudunda iz bırakılmasın yer bırakmaz.
》kirli sözler etmeye bayılır.
"Senin kadar pis bir domuzu daha önce görmemiştim. Tam bir sürtük gibisin, benim sürtüğüm"
》Resmen saçını yolar.
》 Eli çok ağır, Kalçana şaplak atmaması için onu uyarmıştın. Ama elinde değil her seks yaptığınızda Kalcana morartacak bir şekilde vurur.
》Çığlık atmana bayılıyor. Bu yüzden her zaman sert davranıyor.
》Bazen küçük kaşık olmayı seçer o da sadece bir iki dakika sürer.
》 Öpmekten çok dudağını emer, evet emer, bu sebeble bazen bir kaç saatliğine dudağında şişlik olur.
Bugün baya aktif olacağım, bir kaç kişinin bana gediği tepkileri yapacağımOy verin¡¡!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock/ ONE-SHOT/ QUOTES/ TEPKİ/ HEADCANON
RomanceBlue lock x F. Reader. Çoğunlukla Nsfw bölümler olacak