İcardi
1 haftalık tatilde ev asla boş olmamıştı. Ya benim arkadaşım geliyordu yada Mert'in en sonunda evde sadece ikimiz vardık.
Mert her zamanki gibi odasındaydi, odanın kapısını çaldım ve içeri girdim
"bebeğim" Mert Yatakta telefona bakıyordu, bana baktı ve sabır çekti."bebeğim demesene ırz düşmanı!" Sırıttım "Minik kanarya sinirlendi" ayağa kalkıp yakama yapıştı.
"Duvara yasla öpüşelim" kaşlarını çattı ve duvara itip boğazımı sıktı "Dediklerine dikkat et oc" bileğini tutup ittim ve sırıttım "Ama sen böyle yaparsan işimiz zor" göz devirdi.
Ben birşey yapmasını beklerken o tekrar yatağa yatıp telefonla ilgilemeye başladı.
"Sen telefona çok bakiosun he, Sevgilin mi var?" Ters bir bakış attı "evet icardi var" nedense bozulmuştum "Yok amk. Bozuldun bir anda, noldu kıskandin mi?" Gülümsedim "Seni mi kiskanicam be? Sevgilim var benim amk" başıyla onayladı ve telefona döndü.
Hay sikeyim ne oluyor du? "kıskandin mi?" Derin bir nefes verdi "Ya siktir git!" Sırıttım "Ben biricik sevgilimle buluşmaya gidiyorum. Bayy" başıyla onaylayinca odadan çıktım.
Sevgilim yoktu yalan söylemiştim kiskansin diye. Başarmıştim da aslında. Bende Bozuntuya vermeden hazırlanışı evden çıktım.
Eve geldiğimde evde İrfan vardi, Her zamanki gibi. Mert ve İrfan'a baktığımda epey yakın duruyorlardi, Mert kafasini İrfan'in omzuna koymuş televizyon izlerken İrfan kafasını geriye doğru atmıştı.
Sabır çektim ve dişlerimi birbirine sürttüm. Hızla odama çıktım ve duş aldım.
Bu yakınlık neydi amk? Sinirlerim bozulmuştu. Aşağı indiğimde İrfan gitmişti. Ne kadar duşta kalmıştım?
"İrfan gitti mi?" Mert başıyla onayladı.
Koltuğa oturdum ve Mert'e baktım "Hoşlanıyor musun ondan?" Mert bana 'ne dion amk' bakışı atınca sırıttım "Hoşlanıyorsun" kaşlarımı çattım "Hayır amk! Arkadaşım sadece"
"haraketlerin öyle değil" sabır çekti ve bana döndü "Film izlerken arkadaşlarima yaslanirim. Çoğu insan gibi!" Sırıttım "Benim bebeğim bana hiç yaslanmiyor"
Mert sinirden Kip kırmızı olmuştu, sessizce küfür etti ve ayağa kalktı "Bebeğim diyip durmasana!" Ellerimi beline koydum. Beline koymamla Mert'in beni ittirmesi bir oldu.
"Niye atarlandin ya?" Sinirle soldu "Sevgilin var, hiç utanmıyor musun?" Gülmeye başladım "Gönül eğlendiriyorum" sabır çekip gidicekken bileğinden tuttum.
"benimle de izle" biraz baktı "Başka zaman" ardından odada beni tek başıma bırakıp gitti.
Hay aklıma sicayim amk. Mert'in odasına gittim "Mert valla şaka yaptım. Yok sevgilim falan" Mert bana baktı "Bana niye açıklama yapıyorsun, banane?"
Derin bir nefes verdim. Haklıydı, neden ona açıklama yapıyordum ki? "Açıklama yapma ihtiyacı duydum" boş boş baktı "Tamam"
Bir şey demeden Odadan çıktım. Mert'e boşuna açıklama yapmıştım gerçekten. Fakat açıklama yapmasaydim içim içimi yiyecekti. Derin bir nefes verdim.
Ona karşı birşeyler mi hissediyordum yoksa beni görmezden gelip umursamamasi hoşuma mi gidiyordu emin değilim.
Fenerbahçe Galatasaray maçı Kadıköy'de oynanacakmiş 😉 batshuayi Kadıköy'e gelsin bakalım 🤓☝️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hay sikeyim/ Mert Hakan x İcardi
RandomMert Hakan ve İcardi aynı evde kalıyorlardı. ikisi birbirinden nefret eder üstüne birde okulda kavga ederlerdi fakat ikiside içten içe birbirini sever içlerinde aşk yaşardı. Not: Ev arkadaşı olup biririnden nefter etme konusunu birinden aldım. eğer...