16.Bölüm

25 2 23
                                    

"hadi aslanlarım vurun şu köpekleri" dedi Mert. " siz merak etmeyin kızları almadan hiçbiryere gitmiyoruz" dedi Ada.

"Boranı vurun ama öldürmeyin o bize sağ lazım" " emredersiniz komutanım"

♡♡♡♡♡♡♡

Gözümü açtığımda karşıda dağda görebiliyordum timi.gelmişlerdi bizi kurtardılar

Biliyordum gelceklerini, Elife baktığımda oda bana bakıyordu ve gülümsedi bana.başım çok dönüyordu açlıktan gözlerim bir kapanıp bir açılıyordu.

Boran pisliği yan tarafta bulunan arabanın arkasına geçip atış atmaya başladı korktu tabi pislik. İki yelloz yanımıza gelip "şimdi sizi çözücez ama ufak hatanızda sıkarım kafanıza onlar geldi diye sevinmeyin sakın" ellerimizde bulunan zincirleri çözüp başımıza silahı koyup merdivenlere doğru ilerledik alt kata inicektik.

Noldu kız hani bulamıycaklardı benmi yanlış duydum yoksa "kes lan acımam sıkarım kafana bulmuş olabilirler ama burdan kurtulacağınızı kim söyledi" öylemi canım görücez bakalım dikkat etde sonun diğer arkadaşınız gibi olmasın "hadi yürü geç şu odaya kimse sizi kurtaramaz burdan"

Arkadan gelen sesle " bir daha düşün istersen.Yarım akıllı dünyanın bir ucunda olsanız bile biz sizi bulur mezarınızıda oraya dikeriz" Nisanın sesiydi bu atılan 2 kurşun ile ikiside yere serilmişti.

"İyimisiniz bak geldik biz herkes burda sizin için şimdi sakin olun,yaranız çok fazla hadi gidelim Suat abi baksın size yukarısı bitti tek bunlar kalmıştı bizde hallettik zaten hem bak Murat ile Mertde geldi ikiside çok korktu biran önce gidelim" dedi Nisa.

Dördümüz odadan Çıkıp yukarıya doğru ilerliyorduk, yukarda arkası dönük ellerinde silahlar ile bekliyorlardı biri gelir diye.

Bizim geldiğimizi duyduklarında arkalarına döndüler, ağlayarak Muratın yanına koştum

İkimizde bişey demeden birbirimize sarıldık
Sadece ağlıyordum çok korkmuştum çünkü ilk defa kaçırılmıştım.

Murat iki eli ile başımdan tutarak "iyimisin birtanem bir yerin acıyormu" sağ kolumu gösterince Suat abi yanıma gelerek "gelin komutanım otur şöyle bir bakim ben, çok fazla korkulacak birşey yok ben burda dikerim bu yarayı biraz acıyabilir sadece"

Yere oturduğumda sol elimi Murat tutuyordu diğer tarafımda Suat abi yaraya bakıyordu "canın acırsa elimi sıktırabilirsin" diyip saçımdan öptü Murat. "Hala mis gibi dalin kokuyorsun korkma tamammı biz burdayız"

Yanağından öpüp, birtanem sen sakin ol iyiyim ben naptın ben yokken özledinmi beni

"Komutanım ama burda öpmeyin bari ben burda canın acıyabilir diyorum siz aşk peşindesiniz" dedi Suat abi.

Bu haldede güldürüyorsun ya helal olsun sana abi. Hadi daha varmı acıyor canım "bitti sayılır komutanım siz Muratın elini sıkın o bişey demez size"

"Ben sana sıkıcam ama kurşun sıkıcam kız şurda beni yılda bi öpüyor sen bari engel olma"dedi Murat. Buda ayrı kafaydı

Muratın elini dahada sıkıyordum acıyordu baya gözlerimi kapatıp beklemeye başladım

"Hadi geçmiş olsun bir kaç gün su değmese iyi olur" dedi Suat abi

Hemen ayağa kalkıp Elifin yanına geçtik onunda çok fazla yanığı vardı "Suat abii yavaş ol çok fazla yanıyor" "komutanım yapabileceğim bişey yok evet acıyacak biraz ama dayanın lütfen az kaldı Mert komutanım siz niye tutmuyorsunuz Elifin elini" dedi Suat abi "benim senin boğazından tutmamı istemiyorsan işine devam et abicim" diye lafı koydu Mert.

Ateş TimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin