~radio~

120 15 38
                                    

Ben geldimmm kimse okumuyor ama yinede yazıyorum😁

╞═════𖠁𐂃𖠁═════╡

~alastor'dan~

Sabah uyandığımda saat her zamanki gibi erkendi. Elimi yüzümü yıkayarak aşağıya indim yine kimse yoktı herkes uyuyordu niffty hariç. Niffty böceklerin peşinden koşarken yanına gidip her zamanki gibi gülümsedim.

"Ohh niff bulabildin mi böcek"

Niffty ona ses etmemle koşmayı bırakıp yanıma geldi.

"Günaydın alastor böcekler şuan zaferleri için kutlama yapıyor ama bu pek uzun sürmeyecek"

"Ahahaha eminim öyledir diğerleri uyanmadan kahvaltıyı hazırlamaya ne dersin canım"

"Eeeğeğeğeğe tamamm"

Niffty mutfağa gidip yemek hazırlamaya başlayınca angel aşağıya inmişti.

"Günaydın alastor"

"Günaydın angel"

Angel direkt var masasına oturunca üstümü düzelterek merdivenlere yöneldim"

"Ben bugün odamdayım mümkün olduğunca kimse rahatsız etmesin ve niffty'e söylersin benimkini odama getirsin lütfen"

Angel anladığını belli eden birşeyler mırıldansana anlamadığına emindim yinede takmayarak odama girdim. Ceketimi ve papyonumu çıkartarak yatağın üstüne attım. Gömleğimin birkaç düğmesini açarak kendimi rahatlattım. Derin bir nefes alarak radyoyu açtım ve yayına başladım.

"Merhaba cehennemin yedi kat dibindeki günahkarlar bugünkü yayına biraz erken başlayacağız iyi dinlemeler"

Her zamanki gibi saatlerce yayın yapmış keyfimi yerine getirmiştim.

~lucifer~

"ANGEL?!!"

Charlie'nin aniden bağırmasıyla angel kafasını korkuyla bar masasından kaldırmıştı.

"Heğ neğ noluyor"

"Lan iki saattir birşey soruyorum"

Evet iki saattir Charlie angel'a kızıl kafanın nerde olduğunu soruyordu. Angel ise birşeyler mırıldanıyordu sabah sabah sarhoş olmuştu.

"Sor canım"

"Alastor nerde sabahtan beri yok"

"Ben nerden bileyim"

Ve yine evet alastoru sabahtan beri kimse görmemişti ben bile merak etmiştim.

"İlk sen burdaydın görmedin mi"

"Ooff Charlie gidiyorum ben"

"Nee nereye dur"

"Ah tatlım çekimlere"

Angel öylece çekip gidince Charlie gereksiz bir telaşa kapılmıştı. Derin bir nefes çekerek yanına gidip kolumu omuzuna attım.

"Sakin ol char-char koskoca adam odasındadır"

"Bilmiyorum baba alastor bu heran her yere gidebilir imha da yaklaşıyor ona ihtiyacımız var"

"Pff sakin ol Charlie ben varım burda ne olursa olsun seni ve arkadaşlarını koruyacağım"

Bu lafım üzerine Charlie bana sıkıca sarılmıştı bende ona karşılık verdim. Bir süre sonra geri çekildim.

"Tamam şimdi sen sakin ol bakalım bende bir odasına bakayım ordamı"

This is my game (appleradio) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin