part 2

0 0 0
                                    

karşılarında gördükleri kişi niragiydi onun önceki oyunda vurulup öldüğünü duymuşlardı "belli ki yalanmış" diye geçirdiler içlerinden hemen niraginin arkasından da ann geliyordu niragi sol kolunu açıp ann'ı beklemeye başlamıştı çok geçmeden ann onun kolunun arasına girmiş ve sarılmasına izin vermişti kuina bu duruma çok şaşırmış ve ağzı açık onlara bakmaya başlamıştı "ann neler oluyor?" diye sormuş fakat cevap alamamıştı bunun üzerine niragi yaklaşıp saçlarını okşamış ve "cevap versene ann neler oluyor?" demişti ann gözlerini yere dikmiş ve sevgili olduklarını bunun da kendi kararı olduğunu söylemişti fakat kimse buna inanmamıştı kuina ann'a doğru yürüyüp "yalan söylüyorsun bu mümkün olamaz" diyince niragi sinirlenip kuinanın üstüne yürümüştü "NE DİYORSA O KÜÇÜK HANIM YA DA KÜÇÜK BEY Mİ DEMELİYİM?" diyince kuina olduğu yerde durmuş ve çaresizce ann'a bakmıştı. Chishiya daha fazla dayanamayıp kuinanın omzunu tuttu. "gidelim burdan kuina belli ki ann tarafını seçmiş" demesiyle tokadı yemesi bir olmuştu beklemediği birinden beklemediği bir hareket olduğu için chishiya şaşırmış ama belli etmemişti. "ANN BU PİSLİKLE SEVGİLİ OLAMAZ OLMAZ ONDAN NEFRET EDİYOR O" diyince chishiya aynı sakinlikle "demek ki olmuş kuina bu saatten sonra bir şey yapamayız" diyip onu tutup hafifçe çekti diğerleri de onların arkasından yürüyorlardı görünmeyecek kadar uzaklaştıklarında chishiya durmuş ve kuinaya bakmıştı. "o alçağın önünde ağlamanı istemedim şimdi biz bizeyiz istiyorsan ağlarsın" demişti. bu durum tabi ki kuinayı üzmüş ve suçlu hissettirmişti bir binanın duvarına yaslanmış ve başını eğip göz yaşlarını serbest bırakmıştı ordaki herkes kuinanın cinsiyet değiştirdiğini biliyordu ama bir tek chishiya sebebini biliyordu ve o sebebi bulduğu gibi yok edeceğine dair kuinaya söz vermişti. kuina kendini tutamayıp chishiyaya sarıldığında o da hafif sarılmış ve sakinleşene kadar onu beklemişti. sarılırlarken chishiya istemsizce arisuya bakmıştı onun kendisine bakmadığını fark edince rahatlamış ve yavaşça kuinadan çekilmişti. "daha iyi misin? yolumuza devam etmeliyiz" diyince kuina başını sallayıp yürümeye başlamıştı sonraki oyunu beklerken zaman pek geçmiyordu onlar da bu boşluk zamanlarda araştırma yapıyorlardı. yürümeye devam ediyorlardı ki karşılarına usagi çıktı arisuya bakıp yere yığıldı belli ki yaralıydı ve yorgun düşmüştü. yaralarını temizleyip sardılar ve onu dinlenebileceği güvenli bir yere götürdüler usagi kendine gelir gelmez arisunun boynuna atlayıp ağlamaya başlayınca chishiya yüzünü buruşturdu ve o şekilde ayrılana kadar onları izledi. arisu bunu fark etmişti ama pek bir şey demedi usagiden çekilip iyi olup olmadığını sormuştu küçük olan o da daha iyi olduğunu onun yanında olduğu için güvende hissettiğini falan filan söylemişti işte. akşam yemeği için aguni ve kuina marketten bir şeyler almışlardı herkes yerken arisu ortalıkta yoktu chishiya onu çağırmaya gittiğinde tek başına bir yerde oturduğunu fark etti yanına gidip oturdu "neyin var velet?" diye sorunca arisu ayaklanmıştı tabi ki chishiya bu duruma anlam verememiş ve refleks olarak o da kalkmıştı. "noldu birden?" diyince arisu ona döndü. "oyunda saklandığımızda bilerek beni kendine yaklaştırdın ama ben senin kendini tatmin etmen için kullanabileceğin biri değilim ayrıca erkeklerden hoşlanan biri olarak baya iğrençsin umarım kuinanın sana karşı olan hislerini de iğrenç fantezilerin için harcamazsın" diyip tam gidecekken chishiya onun yakasına yapıştı ve duvarla arasına aldı. "DÜZGÜN KONUŞ LAN VELET FALAN DEMEM SİKERİM BELANI GERİZEKALI BEN SENİ NE DİYE KULLANAYIM LAN SEN KENDİNİ NE SANIYORSUN? SANA MI TAHRİK OLACAĞIM SANIYORSUN AYRICA KUİNA BENDEN HOŞLANMIYOR KENDİNE GEL" diyince arisu neye uğradığını şaşırmıştı ikisi de o anın öfkesiyle birbirlerine bakıyorlardı istemsizce nefes nefese kalmışlardı. beklenmedik bir şekilde arisu kendiyle çelişeceğini bile bile duvara yaslandığından beri baktığı dudaklara yapıştı ve öpmeye başladı.



//// chishiyayı oynayan nijironun boyu 1.68 miş minicik çok tatlı bu arada sonraki bölümü bekleyin heyecanlı bir şeyler olacak

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

either you or nothing Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin