Kantinde üzgün ve sinirli bir şekilde oturuyorum.
Neden mi? Hemen söyleyeyim.
Sevdiğim çocuk bir kızla oturmuş güle-güle konuşuyordu.
Bense sebepsiz yere kıza sinirliydim.Niye sinirliysem,sanki o kız olmasa bana bakacaktı.
Neden bakmasın ki güzelde kızdım.Yeşil gözlü zarif bir kızdım.
Aynen ya kimi aldatıyorsam ,dünyada tek bir kız ben kalsaydım bile bana bakmazdı.
Şuan kıza aşırı sinirli bakıyordum.O kızın yerine kendim olsam ben bile korkardım yani o derece.
Ama bir yandan da o kızın yerinde olmak istiyordum.Çünkü çok güzel bir kızdı.
Birden bedenim sanki alev almaya başladı.Hemen yerimden kalkarak tuvalete doğru koştum.
Koştuk ta çarptığım öğrencilerden özür dileye dileye kızlar tuvaletine girdim.Hemen musluğun karşısına geçip elime soğuk su doldurarak yüzümü vurdum.
Başımı kaldırıp aynaya baktıkta şok oldum.
Ben kantindeki kızın beden indeydim.Ağzımdan küçük bir çığlık firar etti.
Bu zaman tuvaletlerden birinden bir kız çıktı.
"Afra neden çığlık atıyorsun? Sana bir şey oldu sandım.Hem sen kantindeydin ne ara geldin? " dedi bir kız.Kızı tanımıyordum,sanırım Afra denen kızın arkadaşıydı.
"Tuvalete geliyordum ama aynada rimel imin aktığını gördüğümde çığlık attım ya.Yok bir şey gelirim birazdan yine kantine."
"Tamam canım çekil de elimi yıkayayım"
Hemen çekildim ve kız elini yıkadı sonrada bana kısa bir bakış atıp tuvaletten çıktı.
Aslında afranın yerine geçsem hiçte fena olmazdı.O zaman sevdiğim çocukla takıla bilirdim.
Ama hayır ben öyle bir kız değildim.Kantinde Afranın yerinde olmak için ettiğim dua geldi aklıma.Allah belamı versin durduk yere kendi başıma bela aldım.Sırtımı duvara yasladım ve yavaşça yere çöktüm. "Lütfen kendi formuma geri döneyim.Kendi formumu istiyorum"
Yine bedenim alev aldı sanki ,ama umursamadım çünkü daha beter derdim vardı.
Birden kapı sert bir şekilde açıldı.İçeri Afra ve tuvaletteki kız girdi.
Bir anlık çok korktum .Bana kısaca baktıktan sonra bir bir-bir tuvaletlere baktılar.
En son bana baktılar ve "Acaba burada bu kızı gördün mü? "Diyerek Afranı gösterdi.
Bense "Üzgünüm görmedim ben 10 dakikadır buradayım ve bura kimse gelmedi."
Allahım beni affet ama bu yalanı söylemeliydim.
Afra arkadaşına döndü ve "Gördün mü kimse yok burada.Yok ben buradaymışım .Hayal gücün çok genişmiş"
Kız "Afra yemin ederim gördüm.Her halda karıştırmış olmalıyım" dedi.
Sonra ikisi de çıktı tuvaletten.
Onlar çıktıktan hemen sonra aynanın karşısına geçtim.
Evet kendi vücudum daydım.
Zil aldığı için hemen sınıfıma doğru yürüdüm.Bu meseleyi sonra çözecektim.
Çünkü notlarım çok düşüktü ve şimdi sınavım vardı.Eğer bu sınavdan da kalsam net sınıfta kalacağım.
.............
Bölüm nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge-Bilinmeyen element
FantasyBen kimim? Ben kim olduğunu bile bilmeyen bir zavallıyım.