öpebilir miyim

330 8 41
                                    

Ece yüzüne vuran güneşle uyanmıştı. Tekli koltuklarda uyuyan anne ve babasını görünce bir gülümseme kapladı yüzünü. Ne kadarda yakışıyorlardı birbirlerine. Birlikte uyandıkları ilk sabahı öyle kuru bir günaydınla geçirmezdi, geçiremezdi. Bulmuştu! Cesur dayısının ona öğrettiği şarkıyı açacaktı.

Uyan güzel, aç gözünü
Dinle aşığın sözünü
Vermişim sana özümü
Benim ay kızım, sultanım

Uyan, uyan
Şşşt
Uyan
Uyan, uyan, uyan, uyan

Vuruldum sana düşümde
Hem baharım hem kışımda
Bir sevda şu kel başımda
Benim ay kızım, sultanım

Hadi be, uyan artık hadi

Ece bir yandan dans ediyor bir yandan bağıra bağıra şarkıya eşlik ediyordu. İkisi de uyanmıştı. Alaz kızının bu neşeli haline bayılmıştı 32 diş sırıtarak onu izliyordu. Asi de bir yandan kızım hoplama biraz yavaş hareket et diye söyleniyordu. Bu sırada doktor girdi içeri.

Doktor: Oooooo Ececiğim keyfin yerinde bakıyorum.

Asi: Kızım kapat şu şarkıyı hadi.

Ece: Oh enerjim yerine geldi valla. İyiyim doktorum iyiyim.

Doktor: Yalnız ben pek öyle duymadım.

Ece: Yani her zamanki şeyler işte. Klasik bayılma, ayılma falan.

Doktor: Ne kadar sıklıkla olmaya başladı?

Asi: Nihal Hanım normalde haftada bir kere falan böyle oluyordu ama dün bir kaç kere yaşadık.

Doktor: Anladım o zaman biz Ece'nin testlerini yapalım. Şimdilik bir hafta da yatışınızı yapalım. Testlerin sonucuna göre nasıl bir yol izleyeceğimize karar veririz.

Asi: Tamamdır. Nihal Hanım sizinle dışarıda konuşabilir miyiz?

Doktor: Tabi buyrun. Prenses görüşürüz.
•••

Doktor: Ece'nin rutinleri çok kıymetli sizin de bildiğiniz gibi. Babasını bulması tabi ki tetiklemiştir ama emin olun uzun vadede olumlu etkileri de olacaktır. Hastanemizin psikoloğuyla da görüşmenizi öneriyorum. Anne ve babası olarak hastalık sürecindeki iletişiminizi daha sağlıklı etkileyecektir.

Asi: Tamamdır bir şey daha sormak istiyorum. Ece'nin bir erkek arkadaşı olması kalbini zorlar mı?

Alaz: Ece'nin erkek arkadaşı yok ki!

Asi: Yani evet şuan yok ama hoşlanıyor.

Doktor: Eğer duygusu karşılıklıysa yani durum Ece'yi yoracak bir platoniklikte değilse bu durumun herhangi bir sakıncası yok. Hatta hayata daha sıkı tutunmasını bile sağlayabilir aynı babasını bulması gibi.

Alaz: Yani diyorsunuz ki böyle bir heyecan zararlı değil?

Doktor: Sevmek, sevilmek vücudumuzdaki bazı mutluluk hormonlarını devreye sokar bu da şuan Ece için en önemlisi zaten.

Asi: Nihal Hanım çocuk da hastaymış. İkisinden birinin durumu kötüleşirse diğeri için durum çok zorlaşır mı diye endişeleniyorum.

Doktor: Evet böyle bir durum olumsuz etkiler ama hiçbirimizin bırakın yarını akşama başımıza bir şey gelmeyeceğinin garantisi yok.

Asi: Yani diyorsunuz ki akışına bırakın.

Doktor: Bunca yıllık meslek hayatımda öğrendiğim bir şey varsa o da hayatın biz planlar yaparken başımıza gelenlerden oluştuğu. Hem Ece de artık küçük değil sizin, benim hayır dememle duracağını sanmıyorum.

Kalbimin Kırık Parçası (yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin