Aşkın Alevi (+18)

14.7K 127 6
                                    

Merhaba ballarım!

+18 bölüm ile karşınızdayım. Rahatsız olacaklara uyarılır. Yazarken Cenk ve Dora'nın uyumuna çok yükseldim. Umarım beğenirsiniz, görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

İyi okumalar ballarım!

Swedish House Mafia and The Weekend-Moth to a Flame

Arabadan indiğimiz gibi Cenk beni kucağına aldı. Bir yandan boynuma öpücükler konduruyor bir yandan kapıyı açmaya çalışıyordu. Boynuma her nefesini verdiğinde kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissediyordum. Aşık olunca her teması böyle hoş geliyormuş demek.

'' O kırmızı rujunu dağıtacağım, güzelim!'' Hala onun kucağındaydım, bacaklarımı onun beline sarmıştım. Hızlı adımlarla havuza ilerliyordu.

'' Cenk su buz gibidir şimdi!'' Onu durdurmak istediysem de beni duymadı bile. İkimizden biri bu gece hasta olacaktı.

'' İkimizde alevler içindeyiz ufaklık, merak etme o kadar hızlı olacağım ki suyun soğukluğunu bile hissetmeyeceksin.'' deyip bana çapkınca göz kırptı. Dudaklarımı dudaklarına bastırdığım gibi kendimi soğuk suyun içinde buldum. Suyun dibinden yüzeye çıktığımızda hala yiyişiyorduk.

Elbisemin fermuarın bulduğu gibi beni soymaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbisemin fermuarın bulduğu gibi beni soymaya başlamıştı. Elleri çıplak bedenimde süzülürken sütyenimi çıkartması için ona yardım ettim. Bu olanları saniyeler içinde yapmıştık çünkü daha fazla beklemeyemezdik.

Havuzun içinde ayaklarımın değdiği yere getirip kendini tamamen suyun içine soktu. Ne yapacağını merak ederken, külotlu çorabımın yırtıldığını hissettim. Kendisinide suyun altında komple soyunmuştu. Onu çırılçıplak görmek istesem de sudan dolayı anca net olmayacak bir şekilde görebiliyordum. Kafasını suyun üzerine çıkarttığı gibi tekrar beni kucağına aldı. Penisini tangamın üzerinden hissedebiliyordum. Heyecanlanmıştım.

Islak saçlarının gözünün önüne gelmesini umursamadan ben öpüyordu. Bir yandan suyun altında kalan memelerimi avuçlayıp uçlarıyla nazikçe oynuyordu. Öpüşmemiz derinleşmişti, dilini bebek gibi emiyordum. Üst dudağımı hafifçe ısırdığında ağızının içine inledim. Koyu yeşil gözleriyle tüm içimi görüyormuşçasına baktı bana. Tüm dudağının çevresi kıpkırmızı olmuştu.

'' Ben gerçekten sözünün eri bir adamım değil mi? Bana aşık olacaksın dedim bir hafta içinde aşık oldun. Havuzda seni becericem dedim ve şu an kucağımda kıvranıyorsun ufaklık. Buz gibi suyu kendi ateşimizle ısıtacağız.''

Gerçekten içime girmesi için kıvranıyordum. Dediklerine cevap veremedim çünkü tam konuşacakken dudaklarıma yapıştı.Eliyle tangamı sıyırmış klitorisimi okşuyordu, elini attığı gibi tam zevk noktamı bulmuştu. 30 yaşında adam mutlaka daha önce seviştiği olmuştur diyerekten geçirdim.

(TAMAMLANDI) Gecenin Ucunda +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin