" Ya Zeynep, yerinde dur bir ya!"
Zeynep, sıkıntıyla nefes verdi.
" Bitir artık Mira. Ay vallahi evlenmeden yoruldum!"
" Ya kolay mı sandın kızım! Ama çok güzel olacak, bekle iki dakika daha!"
Mira'nın çizim yeteneği hiç unutmayacakları bir anıya davetiye çıkarmıştı. Zeynep'in gelinliğini o tasarlıyordu. Bunun için de öylesine heyecanlı ve mutluydu ki her şeyin kusursuz olması için elinden ne gerekiyorsa yapmaya hazırdı. Hem şık hem yaşına uygun bir şey olsun istiyordu ikisi de. Sonunda Mira bir şey tasarlamıştı ve ikisi de beğenmişti. Oldukça sade, yaşının kaldırabileceği bir kıyafet olmuştu. Şimdiyse bunu onun bedenine göre yapmaya çalışıyordu Mira.
" Ya Zeynep, çok heyecanlıyım ben ya!"
Zeynep, kıkırdadı.
" Bir de beni düşün!"
" Cübboyla da vallah... İnanamıyorum ama inanıyorum da. İlk günden belliydi yemin ediyorum!"
" Laf arasında iğneleri de batırdın her yerime!"
" Sen de gülüp durma da batmasın."
Zeynep kıkırdadı.
" Ne yapayım, durduramıyorum kendimi!"
Mira aklına gelen şeyle bir anlık sessizleşti. Sonra gülerek sordu.
" Zeynep..."
" Söyle Mira, söyle de kurtul."
" İlk gece... Korkuyor musun?"
Zeynep yutkundu, iç çekti.
" Bilmiyorum. İlk evliliğimizde korkmuştum çok ama bir şey yapmamıştı."
" Ama o zamanlar aşık değildiniz ve Cüneyd dokunmuyordu."
" Evet... Korkmak değil de... Ne yapacağımı bilmiyorum. Yani... Ne yapmam gerekiyor, yoksa hiçbir şey yapmama gerek yok mu? Ekstra olarak bir şey yapmalı mıyım? Ya da hazırlık gerekiyor mu buna? Nasıl hissedeceğim, doğru ya da yanlış olduğunu nereden anlayacağım? Hoşuma gidip gitmediğini anlayabilecek miyim ve bunun bir önemi olacak mı? Hiçbir şey bilmiyorum."
" Öğrenmek ister misin?"
Zeynep kaşlarını çattı.
" Ne? Tövbe Mira, ne diyorsun?"
" Ya öyle değil! Mesela bazı sorularının cevabı internette var. Merak etme, görsel falan yok. Sadece bu işin bilirkişilerinin yazdığı makaleler var. Okumak ister misin?"
" İşe yarar mı dersin?"
" En azından fikir sahibi olmuş olursun. Benim başka öğretme yollarım da var ama onlar da münasip değil."
" Tamam, neyse. Sen şu ölçüleri ayarla da artık oturayım, ayağım ağrıdı."
" Tamam, tamam. Kalıbı almak üzereyim."
Bittiğinde birlikte koltuğa oturdular. Mira telefonunu aldı eline.
" Şimdi ne demiştik? İlk gece, ilk birliktelik... Bunun hakkında pek çok makale mevcut, göz atalım mı?"
Zeynep, çekinerek başını salladığında Mira güldü ve bir tane makaleyi açtı. Bir süre sesli bir şekilde okuduktan sonra Zeynep, onu durdurdu.
" Ya bende olmazsa..."
" Ee, olmayabilir diyor kadın zaten."
" Ama ya başka türlü anlaşılırsa..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥GözBebeğim♥
Teen FictionKızıl Goncalar dizisi çifti Cüneyd ve Zeynep'in beynimi salmayan kurgusu. Hayal ürünüdür, ciddiye almaya lüzum yoktur.