uyku

325 28 10
                                    

Diğer bölümlere kıyasla 2 hafta falan geçmiş gibi düşünün.

İcardi

3 bankta 7 kişi oturmaya çalışıyorduk amk. Mertens, Ziyech'e yaslanmış cilve yapıyordu, bizde bu gerizekalı napıyor diye izliyorduk.

Önümüzden Mert, İrfan, Dzeko ve Tadic geçti. Muslera'ya İrfan'i gösterdim. Muslera kalkıp İrfan'in yanına gitti. Muslera ve İrfan daha tenha bir köşeye giderken Mert'e baktım. Mert bana boş gözlerle bakıp Dzeko ve Tadic'e döndü.

Derin bir nefes alıp ayağa kalktım, kerem bana baktı ve Mert'i gösterip sırıttı. Bununda gözünden birşey kaçmıyordu amk. Başımla onayladım.

Mert'in yanına gittim ve bileğinden tutup Lavaboya götürdüm "Napıyorsun lan piç?" Lavaboya girdiğimizde kapıyı kilitledim.

"Mert ben seninle birşey konuşmak istiyorum" Mert bana baktı ve onayladı. Derin bir nefes verdim "Muslera yarın İrfan'a çıkma teklifi edecekte keremlerin evinde bulusucaz. Sende İrfanda gelse ya" Mert başıyla onayladı.

"Bunu Tadic ve Dzekonun yanında da söyleyebilirdin" tek kalmak istiyorum işte çocuk, anlamıyor musun? "yani evet ama" sırıttı "Ama?" Mertte biliyordu söyleyemeyeceğimi "hay sikeyim ders saati gelmiş"

Mert kapıyı açtı ve hızlıca gitti. Bende sırıttım ve saatte baktım 10 dakika sonra ders olduğunu gördüm ve sınıfa gittim.

Vize haftası başlıyordu, o yüzden kütüphane de küçük bir buluşma düzenlemiştik.

3 saattlik bir derse girip eve gitme zamanı gelmişti. Mertin'de çıkacağını gördüm ve yanına gittim.

"gel beraber gidelim hayatımmm" Mert bana ters bir bakış atıp onayladi. Beraber arabaya bindik ve eve gittik.

İkimizde arabada Çıt çıkarmazken ben konuştum "Bebeğim" Mert bana baktı "Efendim" bebeğim dememe birşey demeyince sırıttım "İrfan seviyor mu Muslerayi" Mert onayladı "Konuştuk o konuyu. Sevip sevmediğini, çok seviyor emin ol"

Gülümsedim "Bende seni seviyorum mertimmm" ben gülerken Mert ters bir bakış attı.

Mert H.

İcardi'nin "Bende seni seviyorum mertimmm" demesiyle içimde kelebekler ucusmustu fakat İcardi'nin şaka yaptığını gerçeği beni bir o kadar üzmüştü.

İcardi'ye ters bir bakış atıp geri yolu izlemeye başladım. Kısa süre sonra evdeydik. Ben eve girdiğim gibi duş aldım.

Salonda birşeyler açmış izlerken İcardi yanıma geldi "Film sözü vermiştin" icardiye baktığımda sırıtıyordu "Bekle daha güzel birşey açayım" Eğlenceli ve aksiyonlu güzel bir film açıp kafamı icardiye yasladım.

İcardi'de kolunu omzuma atınca gülümsedim. Halimden gayet memnunum. Film bittiğinde kumandayı alıp televizyonu kapadım.

"yatağa gitmeye çok useniom amk" İcardi sırıttı ve beni gelin taşırmis gibi kucağına aldı. Ben icardi'ye şok içinde bakarken o yürümeye başlamıştı bile.

"napiyorsun?" Gülümsedi "Odama gidiyorum" yüzüne boş boş baktım "Beni odama bırak bari" İcardi reddetti "Benimle uyusana bugün" ben icardi'ye şok içinde baktım "Ne?"

İcardi dudağını büzdu, gözlerim dudaklarına kaydı "İstersen opebilirsin. Ama yatağımda" tövbe çektim. Aslında öpmek çok istiyordum fakat anlamsız olurdu.

İcardi gülümseyerek konuştu "Benim büyük bebeğim bugün benimle uyuyor~" göz devirdim "Sanarsin sevgilim" İcardi sırıttı "Değil miyim?" Beni nazikçe yatağa bıraktı "Değilsin tabiki Mauro!"

Beklediğimden güzel bir uykuydu. Hemde baya!

Hay sikeyim/ Mert Hakan x İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin