Shikmaru , takımıyla birlikte Sakura'yı bulmak için yola koyulmuştur.
Shikamaru'dan :
Kendi oluşturduğum takımla yani Naruto , Shino ve Choji ile birlikte Sakura'yı Konaha'ya geri getirmek için yola koyulmuştuk. Choji'nin orantısız gücü , Shino'nun böcekleri ile olan iz takibi ve Naruto'nun...
Naruto konusunu düşünmemiştim. Ama Naruto'nun varlığı yeterdi. Bu takım ile birlikte Sakura'yı geri getireceğimize olan inancım tamdı. Ancak bu konunun dışında aklıma takılan bir soru vardı.
"Naruto , neden Sasuke seni kendi takımına seçmedi ?" diye sordum.
Naruto ciddi bir şekilde "Sasuke ile bir tartışma yaşadık. Bu tartışmadan sonra aramıza bir mesafe girdi. Bu yüzden de Sasuke beni kendi takımına seçmedi." dedi.
Bunun üzerine "Hmm anladım." diye cevap verdim.
Choji "Onu bunu bırakında sizce Sakura gerçekten Tenten'e zarar vermiş midir ?" diye sordu.
Bunun üzerine Naruto "Sakura'nın böyle bir şey yaptığını gözümle görsem inanmam." dedi.
Shino "Tenten ile hiçbir sohbetim olmadı. Onu fazla tanımıyorum ama chunin sınavının ilk aşamasında Sakura ile konuşma fırsatım olmuştu. Sakura gerçekten çok iyi birisi ve böyle iyi birisinin Tenten'e zarar verebileceğini sanmıyorum." dedi.
Ciddiyetimi koruyarak "Sakura ve Tenten arasında ne yaşandı bilmiyorum ama benim hem beynim hemde kalbim Sakura'nın böyle bir şey yapmamış olduğunu söylüyor." dedi.
Choji "Madem herkes Sakura'nın tarafında o halde bende Tenten'in tarafındayım. Bence Sakura gerçekten Tenten'e zarar verdi." dedi.
"Olayın gerçeğini anca Sakura'ya ulaştığımız zaman öğrenebiliriz." dedim. Bunu dedikten sonra Sakura'yı bulmak için yolumuza devam ettik.
__________
Aradan yaklaşık 10 dakika geçtikten sonra Shino "Bekleyin" diyerek bizi durdurmuştu.
"Ne oldu Shino ? Düşman mı var ?" diye sordum.
Shino "Beni takip edin !" dedi.
Naruto "Ne oluyor Shino ?" diye sordu. Ancak Shino , Naruto'ya cevap vermeden çalıların arasından geçerek başka bir yere doğru gitmeye başladı. Bizde mecburen Shino'yu takip etmeye başladık
Shino'yu takip ettikten sonra gördüklerimize inanamadık çünkü şuan da karşımızda kristallerin içine hapsolmuş bir vaziyette olan Neji ve Kiba vardı.
Naruto şok içinde "Ne olmuş bunlara böyle ?" diye sordu.
Ciddi bir şekilde "Anlaşılan tehlikeli bir düşman ile karşılaşmışlar sonucundada kaybetmişler." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...