Me: DUR ARTIK!!
me: öldürücek sin!
J: ama o başlatı!
Me: jack...git
J: ne halin varsa gör mavi kafa!
Dedikten sonra bana yaklaştı ve kulağıma fısıldadı.
J: şimdi gidiyorum ama geri geleceğim ve geldiğim de herkes ölü olucak ama gönlümü alırsan.....belki yapmam ve yardım ederim ha
Dedi ve yavaş adımlarla spor salonundan çıktı.o.gider gitmez cemali kaldırdım ve revire götürdüm diğerleri de yardım etti.cemal revirde yken bizde kapının yanında oturuyorduk ben yanlız oturuyordum ama sonra yanıma selin geldi ve konuşdu.
S: merinet seninle bir şey konuşmam lazım
Me: tamam söyle
S: burada olmaz
Dedi ve kolumdan tutup arka bahçeye çıkardı ve her hangi bir banka oturduk. herkes derste olduğu için dışarda hiç kimse yok tu aniden selin konuştu.
S: bak...biz iyi arkadaş larız ve senin üzülmeni istemiyorum yani kısacası meri Cemal den uzak duru lütfen o kötü biri v-
Me: kötü? .....cemal kötü birimi selin yapma Allah aşkına nesi kötü cemal in?
S: merinet anlamıyor sun ozan , murat, Hayri ve mykle bile cemalin kötü biri olduğunu söylüyor senin içi-
Me: selin yeter o benim arkadaşım tamam mı!
S: meri-
Me: kes sesini! onun bana veya size zararı yok anla artık anla!!
Me: benim mutlu olmamı mı istiyor sun ozaman kapa çenenin!!
S: sakin o-
Me: ne sakini be ne sakini!?
S: merinet beni dinle ve sözümü kesmeyi bırak!
S: senin için söylüyorum ama anlamıyor sun neden bilmiyorum ama cemali koruyor ve seviyor sun o aptal piç seni üzerse onu balayıp bir kutuya atarım ve Jack e hediye niyetine yollarım anladın mı!!!
Dedi ve yanımdan hızlı adımlarla ayrıldı ben se arkasından baka kaldım.
Bir hafta sonra
Selinle kalgamızdan sonra hiç konuşmamış tık sadece diğer leri ile iletişime geçiyor dum ve bu bir hafta içinde eskrime gidip geliyor dum. bir haftalık çalışma sonucunda eskrim turnuvası na katılma şansım oldu ve evet bu gün turnuva günü şimdiyse turnuva için sıramı bekliyorum cemal de yanımda olmuştu bu süreçte ana selini gerçekten çok özlemiştim.1,2 dakika sonra adımı duydum ve hemen kaskımı takıp sahaya çıktım çok fazla insan bana bakıyordu çok gerilmiştim herkesi selamlarken bizimkileri ve selini gördüm tabi onlar benim ben olduğumu bilmiyor ama olsun. şuanda rakibimle karşı karşıya yım ve çok tedirginim nede olsa o 50 bende 38 inci numarayım ve ikimizde ünlü oyuncu larız.ben içimden düşünürken sunucu nun sesini duydum ve yerimi aldım.
Sunucu: bu gün iki en iyi ve ünlü eskrimci leri yan yana getirdik bakalım kim kazanacak 50 mi 38 mi hadi görelim
Sunucu: pozisyon al....angart ileri!
Dediği gibi pozisyon aldık ve sonra da başladık. ben yag taraftan vuracağım sırada o sol dan beni engelledi bu sefer başka yöntemdenedim ve hızlıca etrafında dönüp arkasından tam vuracağım sırada oyine beni engelledi ve uçan takla atıp arkama geçti bana vuracağını anladım ve hızla geri çekildim ve onu engelledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sihir akademisi
FantasyMerinet sihirli dünyada yaşayan en zengin insanlardan biridir buyüzden anne si onu sihir akademisine kendini gelişdirmesi için gönderir ama başına geleceklerden haberi yoktur😶 ( zengin bir kızın arkadaşları ile yaşadığı tuhaf maceralarını anlatan...