(Mei'yi sizlerle tanıştırayım :) )
(Amari <3)
Suikastçi Tarikatı Kural: ''Tarikata katılan her üye sessizlik yemini etmek zorundadır. Sessizlik yemini: Tarikat içerisindeki herhangi bilgiyi dışarı veremeyecek ve gerektiğinde üst seviyedekiler tarafından susturulma hakkına sahip olacaktır.''
'Kahramanlar genç yaşta belli olurlar.'
Bir zamanlar belirli düzenim vardı. Şimdi sahip olduğum tek şey bilinmezlikten başkası değildi. Nereye doğru savrulacağımı bilmeden yürüdüğüm yolda verdiğim kararların sonucundan korkuyordum. Sevdiklerime gelecek zarardan sorumlu olmaktan ve onları kaybetmekten korkuyordum.
''Benim adım Calix. Bundan sonra sizin grubunuzun eğitiminden sorumlu ben olacağım.''
Gür ses kasvetli odanın içerisinde yayıldı. Eğitim alanı taştan duvarları, insan figürlerini içeren oyma tavanı ile büyük bir yerdi. Önümüzde platform üzerinde duran görevliler vardı. Bakış açımdaki duvar boydan boya tarikata ait olduğunu bildiğim sembollere ve oymalara sahipti. Güneş bile doğmadan bütün çaylakları eğitim alanın içerisinde toplama kararı almışlardı. Uykunun en tatlı yerinde Ori'nin beni uyandırması ve birilerin odaya geldiğini söylemesi ile bölünmüştü. Gözlerim neredeyse tamamen kapalı şekilde neler olduğunu çözemeden indirilmiştik. Apar topar giyinmiş yolda yürürken eksik bir şeyim olup olmadığını kontrol etmiştim.
Bugün, gruplara bölündüğümüz zamandı. Çaylakların tamamından sorumlu tarikat üyesi üst seviye Zyran, bizleri gruplara bölerek her gruba eğitmen atamıştı. İsmimiz daha önce kaydettikleri parşömen üzerinden okunarak gruplar belirlenmiş ve sıraya geçilmemiz istenmişti. Şimdi, herkesin yüzünde bir sonraki adımı merakla bekleyen çaylaklar vardı. Aralarında bende dahil olmak üzere. Aslında bunu daha öncesinde yapmalarını beklemiştim ama ilk eğitimler tamamen karma şeklinde olmuştu.
Sanırım bunun amacı bizleri izlemekti. Her bir eğitmeni daha önce görmüştüm.
Yüzündeki tarikat maskesi, koyu yeşil gözlere sahip sorumlu kıdemlimiz karşımızdaydı. Kumral renkli saçları geriye doğru taranıp sabitlenmişti. Omuzlarındaki pelerin bizden üstte olduğunu belli eden sembollerle doluydu ve yere değecek kadar uzundu. Kıyafetleri, bizim giydiğimiz simsiyah takımlara göre aralarından gri renkleri bulunuyordu. Bedenindeki gücü Mei ile yarışacağını tahmin edecek kadar görebiliyordum. Ama odadakilerin hiçbiri lider Xiayn ile yarışamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAM
FantasyEve kendisinin farklı olduğunu biliyordu. Sessiz sakin bir hayatına karşılık gördüğü kabusun her şeyi değiştireceğinden habersizdi. Büyüdüğü yerden gitmek zorunda kaldığında ormanda bulduğu yaralı adamı ölümün pençesinden kurtarması tesadüf olamayac...