Sarhoş hiko

35 8 75
                                    

Dün akşam dazai ile inatlaştıktan sonra direk yatağıma uzanmış ve uyumuştum ve şimdide lanet alarm sesi ile gözlerimi açıyordum telefonu yastığımın altından çıkararak alarmı kapattım ve derin bir nefes alarak tavan ile göz göze geldim. Kalkmak için hareket ettiğim sırada belimi saran iki çift kol ile gözlerimi irice açtım sikik dazai ne ara yanıma gelmişti!?

Başımı iyice bana doğru sokarken mırıltılar çıkarıyordu, ellerini tutarak benden ayırmaya çalıştım lakin imkansız gibi bir şeydi sülük gibi yapışmıştı pic.

- Oi Dazai!

Dazai hiç bir şey demeden sadece mırıldandı

- Hmm

- Kalksana lan üstümden.

‐ Olmaz.

- Neden?

- çünkü rahat hissettiriyorsun.

Dediği ile biraz afalladım ama kısa süre sonra onu yine kaldırmaya çalıştım, kollarını daha da bana sararken kalkık bedenimi kendisine doğru çekti

- Neden bu kadar huysuz yaşlı bir kadın olmak zorundasın?

Başımı kendisine doğru bastırarak konuşmamı engellerken omzunu ısırarak alaycı tavrından kurtulmasını umdum.

‐ Aoww bu acıttı.

Elini omzuna doğru götürdü ve bana ters ters baktı.

- Vazgeçtim kadın değil bi köpeksin.

‐ Köpek diye sana derler beni zorla kendine yapıştırıyorsun pislik.

‐ Evet çünkü göğüslerin aynı bir yastık gibi ve rahat.

‐ Ha!? Sapık pic kurusu!

Ayağım ile onu iterek yataktan düşmesini sağladım ve düşmesi ile kendimde yataktan çıktım.

- bir daha bana dokunursan o parmaklarını ciddi anlamda sarman gerekir. Pic kurusu!

Kapıyı çarparak çıktım ve onun arkadan küstah bir gülüş ile bana baktığından da emindim.

.

Lavaboda elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa giderek soğuk bir su içtim ve içeri giren dazaiye baktım saçları dağınık, çekik gözleri ise uyku yüzünden şismiş bir şekilde duruyordu ve bu hali oldukça tatlı duruyordu. Tezgaha ilerledi ve temiz bir bardak alarak kendisine de su kattı ve içti.

– Rahatımı neden bozmayı seviyorsan?

- rahatın mi?

– Hmmhm

- Ben rahat degildim ama?

– olsun benim rahat olmam daha önemli değil mi?

- değil tabi ki!

– Kırıcısin.

- Ne?

– Kirıcısin hiko kalbimi kırdın konuşma benimle.

‐ Ah cidden trip mi atacaksın dazai?

Bardağı tezgaha koyarak bana göz devirdi ve saçlarını savurarak mutfaktan çıktı ağzım açık bir şekilde ona bakarken tekrar konusmasi ile peşinden giderek ona baktım.

– Hm umarım senin de rahatın bozulur.

Askıda duran paltosunu alarak üstüne geçirdi ve dış kapıyı açarak çıktı ve kapıyı sertçe kapattı. Sertçe kapanan kapı ile beraber gözlerimi kırpıştırarak yediğim tribi hazmetmeye çalıştım ve derin bir nefes aldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dazai osamu x reader Senin İçin Bu Dünyaya Doğdum BelkideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin