OYUN 18.

137 5 6
                                    

Er yada geç bir gün saklanan şeyler ortaya çıkacaktı hiç bir şey sakalanmaz hele ki gönül işiyse.

~Karahanlı'dan~

Toplantı bitmişti. Adel'i Ayazala yan yana görmem beni sinirlendirmişti. Adel'i tek ayazla değil her hangi bir erkekle görmem bile beni sinirlendiriyordu.

Adel benim için herkeseden farklıydı. Böyle bir kutuya koyup herkesten herşeyden saklamak istiyorum sadece benim olsun istiyorum.

Evet bu bencillik olabilir ama insan kendinden bile çok sevdiği biri olunca tüm mantığı işlevini yitiriyor.

Toplantı bittikten sonra tam adenin arkasından gideceğimiz zaman telefonumu Bir bildirim geldi

Yabancı bir numaradan mesaj gelmişti telefonu açıp gelen mesajı okudum.

0551: sevdiğin kızın kardeşinin ölümünü saklamak nasıl bir duygu Karahanlı.

Gelen mesajı görünce adeta gözlerim açıldı. Bu kimdi şimdi? Ne istiyordu benden.

Karahanlı:kimsin lan. Sen benle böyle konuşuyorsun

0551:benim kim olduğum önemli mi sence onu bunu bırak da sence adel sen böyle bir gerçeği sakladığın için senin Bir daha yüzüne bakacağını düşünüyor musun?

0551: bence düşünme çünkü herkes her şeyi öğrenecek..

Karahanlı:seni elime geçirsem tüm kemilerini kıracam
(mesaj gönderilmdi)

Karahanlı:Ölemk için yalvarcaksın(mesaj gönderilmedi)

Şerfsiz beni engellemişti. Gerçekten de Adel öğrenseydi yüzüme bakmazdı. Ama ben onu korumak için yapıyordum herşeyi.

Mesajı kimin attığını bulmam lazımdı. Aklıma sadece bir isim geliyordu.

~~~~~~
Adel çantasını almak içeri girdi dışarda Adel'in gelmesini beklerken telefonuma yine yabancı bir mesaj geldi.

0563: Fotoğraf

Gelen mesaja baktığımda bir resim gönderilmişti gelen resimli açtım,açmamla içeriye doğru koşmam bir oldu.

Çünkü fotoğrafta uzaktan Adel'in çantasını alırken çekilen bir resimdi.

Kimdi bu? ve neyin peşindeydi.

Tam barın kapısının öne gelince içeriden bağırma sesleri geldi.

Hani insanın bir anda içinde bir duygu yasarya tam onu yaşıyordum o duygu da korkuyudu

İçimden Adele bir şey olmamasını diledim vakit kaybetmeden içeri daldım

İçerdeki insanlara çarpa çarpa ilerledim bizim oturduğumuz masaya vardığımda Adel yoktu belki insanlarla oda dışarı çıkmıştır diye düşünerek etrafa göz gezdirdim.

Ama içeride kimse kalmamıştı tam ilerliyeğim zaman yerdeki küpe dikkatimi çekti

Eğilerek yerdeki küpeyi elime aldım. Bu küpe Adel'in küpesiydi kesin yine başına bir şey gelmişti bunun suçlu yine bendim.

Cebimden telefonumu alıp hemen Hakanları aradım. Bir kaç çalışın ardından hakan telefonu açtı.

"Alo Atlas"dedi.

"Alo hakan nerdesiniz"dedim.

"Evdeydim niye noldu"dedi

"Karan karanları ve diğer adamlarıda al az önceki bara gelin"dedim.

Mafya Kaderim +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin