Bölüm şarkısı: Kolay Değildir-Duman
Talihim Yok Bahtım Kara-Zeynep Baksi KaratağYAZARDAN...
Bazı hayaller yarım kalırdı.
Bazı hayaller bir daha gerçekleşmemek adına kaybolurdu.
İnsanın umut ettiği ve çok fazla istediği ne varsa gerçekleşmezdi. Değer verdiği şeyleri ise kaybederdi. İşini, sevdiklerini, sahip olduğu eşyalarını.
En sonunda da insan kendisini kaybederdi.
Çevresinde kimse kalmadığında, onu anlayan, ona yardım eden, ona arka çıkan birisi olmadığında ise insanların ruhu altındaki iskemleyi iterdi ve intihar için ilk hamleyi yapardı.
Bir insanın ruhunun intihar etmemesi için yanında en değer verdiği, onun için ruhu ile kumar oynayacak birisinin var olması gerekiyordu.
Süleyman Türker ise Melike Gözde Göktürk için başlattığı ilk ve kendisi için büyük bir kumar oynuyordu.
Kendi canıyla oynuyordu bu kumarı.
İntikam yemini etmişti genç adam, sevdiği kadını bu hâle getirenleri yaşatmayacaktı.
Melike bin defa düşerse Süleyman onu bin birinci defa kaldırırdı.
Süleyman'ın aldığı nefes Melike'ydi. Aklındaki düşünceler Melike'ydi. İki dudağının arasından çıkan her söz Melike'ydi. Gördüğü her rüya Melike'ydi. Şükrettiği her an Melike'ydi.
Atan kalbi bile Melike'ydi.
O, Melike'den ibaret bir adamdı.
Melike'nin canı Süleyman'ın canıydı.
Melike giderse Süleyman'ın ruhu sonsuzluğun içinde kaybolurdu.
Bekir Albay'ın da dediği gibi; En önce bekleyeni olmayan ölür. Süleyman'ı bekleyen Melike vardı. Kız kardeşi vardı.
Belki de bekleyeni olanlarda ölürdü.
"Süleyman!" Yerde yatan silah arkadaşına tekrar bağırdı Gökalp. Canından can gitti sanki o an.
Mermaid'in adamları uzaklaşmaya başlarken ağacın gövdesine yaslanmış, olan biteni izleyen Mermaid'in sağ kolu vardı sahada. Omzundan yaralanmıştı, Süleyman vurmuştu onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN FEDA
RandomHızlı ama temkinli adımlarım karla kaplı yola bir hançer gibi saplanırken soğuktan dolayı ağzımdan çıkan dumanlar havaya karışıyordu. Arkamdaki silahlı adamı umursamayarak ölüme koşuyordum. Nihayetinde izimi kaybettirebilmiştim ona. Adımlarım yavaşl...