"Sarın evin çevresini." dedi Bay Hwang. Adamları büyük malikaneyi hızlı bir şekilde sararken alaylı gülüşü ile kendi kendine mırıldandı. "Yazık oldu... Ama kazanmak için masumlar öldürülmelidir, Wonpil."
Adamlarına işaret vetdiğinde tüm hepsi taarruz tüfekleri ile ateş etmeye başladı. Evin içinde kopan kıyamette bir kişinin bile canlı çıkması elbette ki imkansızdı.
Bay Hwang adamlarını durdurunca kırık kapıdan içeriye girdi. Salonda yan yana, kanlar içinde yatan Kim ailesine bakmıştı. Kendi eserine gülüp Bay Kim'in çalışma odasına gitti yavaş adımlar ile. Çekmece ve dolapları karıştırıp istediği belgeleri bulduğu gibi almıştı.
Evden çıkacaktı ki güçlü bir ağlama sesi ile duraksadı. Arkasını dönüp salonun en köşesinde ve devrilen kitaplık yüzünden belli olmayan bebek yatağı ile kaşları çatıldı. Adımları bu sefer o kısma yönelmişken yatağın içinde, yanağındaki kesikten akan kanla beraber ağlayan küçük bebeği görmüştü. Yatağın kenarında yazan ismi tekrar etti içinden.
𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧.
Duraksadı Bay Hwang. Küçük bebeği kucağına almıştı. Aklına gelenler ile bebeğe dair gerekli şeyleri aldıktan sonra çıktı yağmalanmış olan evden. Arabasına binerken kucağındaki bebeği adamlarından birine verdi.
"Bu çocuğa zarar gelirse bilin ki öldünüz. Onu gelecek planlarımda kullanacağım." Adam kafa sallarken yaklaşık yirmi araç ile yola çıkmıştı Bay Hwang. Sırıttı.
"Sıranın size gelmesi için daha çok yolumuz var Bahng ailesi..."
☆
selamselam
yeni bir ficle geldim
bu kitaba biraz daha önem vermeye çalışacağım, umarım güzel olur
oylamayı unutmayın lütfenn
ufak bir karakter tanıtımı yapayım
Bay Hwang - 48 yaşında - CEO
Bay Kim (Suikaste uğradı)
Hwang Hyunjin - 24 yaşında - Hwang şirketinin varisi
Lee Felix - 23 yaşında - Hyunjin'in sevgilisi/nişanlısı
Kim Seungmin - 19 yaşında - Hwanglar'ın emri altında
Christopher Bahng - 26 yaşında - Bahng şirketinin varisi
bu görseller de temsilidir, bu ficteki görünüşleri ve tarzları bu şekilde
eklemek istediğim karakter olursa diğer bölümlerde tanıtımını yapacağım
diğer bölümde görüşürüzz