Lord Of Egypt - Episode (35)

107 5 0
                                    

ဇန်ဒါ-"အ!!!"

နည်းနည်းလောက်လူပ်ရှားမိတာနဲ့အလွန်နာကျင်နေတဲ့ခါးအောက်ပိုင်းကြောင့်ဇန်ဒါအသံထွက်တဲ့အထိညည်းညုမိသည်.သို့သော်သူဒီနာကျင်မှုကိုသိပ်နှစ်သက်သည်.ချစ်ရတဲ့သူပေးတဲ့နာကျင်မှုတိုင်းကိုသူချစ်သည်.ချစ်ရသူရဲ့နွေးထွေးတဲ့ရင်ခွင်ထဲမှာတခဏမျှကြာအောင်အပြည့်အဝခံစားရင်းအသံတိတ်မျက်ရည်ကျမိပြန်သည်.ဒီရင်ခွင်ကျယ်ကြီးထဲမှာသူဒုတိယအကြိမ်ပြန်ခိုလှုံနိုင်ခွင့်ဆိုတာသူ့မှာမရှိနိုင်တော့တဲ့အတွက်ခိုလှုံခွင့်ရနေတဲ့အချိန်လေးမှာသူနေချင်သည်..ဇန်ဒါဟာသူ့ခါးပေါ်ကဟားမက်စ်ရဲ့လက်တွေကိုဖြည်းဖြည်းချင်းဖယ်လိုက်သည်.စူးပြီးနာကျင်နေတဲ့ခံစားချက်ကိုမရရအောင်အံတုကာကုတင်ပေါ်က‌နေထပြီးဟားမက်စ်လွှင့်ပစ်ထားတဲ့ကြမ်းပြင်ပေါ်ကအဝတ်တွေကိုတစ်ခုချင်းစီပြန်ကောက်ပြီးဝတ်ဆင်လိုက်သည်.ထို့နောက်ဟားမက်စ်အတွက်စာတစ်စောင်နဲ့အသပြာတစ်ချို့ကိုအိပ်ယာဘေးနားမှာချထားရင်းနှစ်ခြိုက်စွာအိပ်ပျော်နေတဲ့ဟားမက်စ်ကိုသူငေးကြည့်နေမိသည်.နတ်ဘုရားတစ်ပါးလိုသိပ်ချောမောတဲ့ရုပ်ရည်နဲ့ခန္ဓာကိုယ်ကိုပိုင်ဆိုင်ထားတဲ့ရောမပြည့်ရှင်ဟာသူ့ရဲ့နှလုံးသားကိုသိမ်းပိုက်သွားတဲ့သူဖြစ်သည်..ဟားမက်စ်ရဲ့မျက်နှာအစိတ်အပိုင်းတွေအားလုံးကိုလက်နဲ့အသာအယာတို့ထိပွတ်သပ်ရင်းဟားမက်စ်ရဲ့နှဖူးပြင်ကိုအနမ်းပေးလိုက်သည်.

ဇန်ဒါ-"ခွင့်မပြုပဲထွက်သွားမိတာကိုတောင်းပန်ပါတယ်...ကျွန်တော်တို့ဒီဘဝရေစက်မကုန်သေးရင်ပြန်ဆုံကြတာပေါ့.."

ဇန်ဒါကဟားမက်စ်ကိုလုံးဝမလှည့်ကြည့်စတမ်းကျောခိုင်းပြီးအဝတ်ထုပ်ကိုယူကာနန်းဆောင်ထဲကနေထွက်ခွာလာခဲ့သည်.

ဆိုင်းရစ်-"တကယ်ပဲထွက်သွားဖို့ဆုံးဖြတ်လိုက်ပြီလားအရှင်မင်းသားလေး.."

ဇန်ဒါ-"ဆိုင်းရစ်....."

နန်းဆောင်အပြင်ကိုထွက်ထွက်ချင်းမှာပဲတံခါးဘေးနားမှာရပ်နေတဲ့ဆိုင်းရစ်နဲ့တွေ့ဆုံလေသည်.

ဆိုင်းရစ်-"အရှင်မင်းသားလေးရဲ့ဆုံးဖြတ်ချက်ကမှန်ကန်ပါတယ်.အရှင်မင်းသားလေးရဲ့အချစ်ကအရှင်မင်းကြီးကိုရောအရှင်မင်းသားလေးကိုပါစိတ်ဆင်းရဲစေလိမ့်မယ်..အရှင်မင်းသားလေးလည်းအရှင်မင်းကြီးရဲ့ဘဝကိုအမည်းစက်မစွန်းထင်းစေချင်မှာအသေချာပါပဲ."

"Lord Of Egypt"(အီဂျစ်ပြည်ရဲ့အရှင်သခင်) Season 1 CompleteWhere stories live. Discover now