Wstęp

28 13 0
                                    


Witamy w krainie "Cyfrowego Surrealizmu", gdzie granice rzeczywistości rozpływają się w morzu pikseli, a logika ustępuje miejsca onirycznej wizji. Ta antologia zabierze Cię w podróż przez wszechświat wykreowany cyfrowo, gdzie niemożliwe staje się możliwe, a sen miesza się z jawą.

Zanurz się w wierszach, które igrają z percepcją i wyzwalają wyobraźnię. Odkryj obrazy rozciągające się poza granice ekranu, gdzie czas płynie w nieznanym tempie, a obiekty przybierają nieoczekiwane kształty. Poznaj cyfrowych chimer i futurystyczne krajobrazy, gdzie technologia splata się z naturą, dając początek nowym formom istnienia.

Poezja zawarta w tej książce to nie tylko zabawa słowem, ale również refleksja nad współczesnym światem i jego relacją z technologią. Autor porusza takie tematy jak tożsamość w dobie cyfryzacji, wpływ sztucznej inteligencji na ludzką psychikę oraz granice ludzkiej kontroli nad światem tworzonym przez maszyny.

"Cyfrowy Surrealizm" to zaproszenie do eksploracji nieznanego, do poddania się nurtowi wyobraźni i do odkrywania nowych znaczeń w otaczającym nas świecie. Niech te wiersze staną się dla Ciebie inspiracją, prowokacją i źródłem refleksji nad rzeczywistością w której żyjemy.

Cyfrowy Surrealizm Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz