8

124 18 140
                                    

Ve bir an da arkamdan birisi sarıldı kas katı kesildim

...

Ayna'dan kim olduğuna baktım. Bu Minho'ydu.

Hemen geri çekilmeye çalıştım ama daha sert sarıldı ve yapamadım.

Minho
"Shh güzelim sakin ol. Sadece seni özledim hem bak izlerin gitmiş yenilerini mi eklesek hm?

Jisung
"M-minho nolur yapma"

Minho
"Peki peki. Şu anlık bir şey yapmıyorum. Ama gözüm üzerinde haberin olsun."


Bunu dedikten sonra boynuma bir buse kondurup gitmişti.

Hemen boynumu sildim ve elimi yıkadım.

Iyyy

Sonra tuvalet'den çıktım. Ama sert bir göğüse çarpmıştım.

Kafamı kaldırdığımda üst sınıflardan Yeonjun'du bu.

Yeonjun
"Dikkatli olmalısın minik sincap"

Deyip burnumu sıktı.

Kıkırdadım.

Jisung
"Ya hyung boyum yetseydi görürdün sen burun sıkmayı"

Yeonjun hyungla iyi anlaşırdık.

Flört gibi mi abi kardeş gibi mi çözemiyorum ama.

Yeonjun
"Pişt sincap bak ne diyorum. Okuldan sonra kafe'de falan buluşalım mı ya?"

"Buluşamaz"

Kafamı sesin sahibine çevirdim.

Kim olabilirdi?

Tabii ki Minho piçi

Yeonjun
"Sanane yarrağıma bak hele ben Jisung'a sordum"

Minho
"Ben de cevap verdim çünkü o benim"

Jisung
"Minho hyung birincisi ben senin falan değilim haddini bil. İkincisi benim seçimlerime karışma hakkın yok sen kimsin. Yeonjun ben gelicem haberin olsun bakma sen Minho hyung'a"

Yeonjun
"Ayy tamam sincap. O zaman hiç konumla falan uğraşmayalım direkt senin evinden götürüb kafeye gidelim"

Jisung
"Tamam Yeonjun. O zaman şimdilik görüşürüz"

Yeonjun
"Görüşürüzz"

Yeonjun hyung gitdikten sonra Minho beni boş bir sınıfın içine sürükledi.

Gelmek istemiyordum ama karşı da koyamıyordum.

Çok sinirliydi ve sinirini kolumdan çıkarıyordu sanki morarıcaktı eminim.

En sonunda sınıfa girdiğimizde beni sınıfa attı ve kapıyı kilitleyib üzerime doğru yürüdü.

Minho
"Ne sikim yapıyorsun sen he? Ben demedim mi sen benimsin diye? Ve sen bana karşı geliyorsun üstüne bir de o Yeonjun denen herifle buluşucağını söyledin."

" Hiç bir yere gitmeyeceksin evinde uslu-uslu oturucaksın. "

"Duydun mu lan beni?!"

Bunları hafif bağırarak söylemişti.

Ama artık susmayacaktım her şeyime karışıcak mıydı?

Jisung
"Minho yeter dayanamıyorum cidden. Beni gelip o sikik oda da tecavüz ediyorsun üstüne bir de canımdan kıymetli olan kardeşimi öldürmekle tehtid ediyorsun."

"Bunlar yetmiyor özel hayatıma da karışıyorsun yeter nolursun yeter."

"Benim de hakkım yok mu ya normalce yaşamaya mutlu olmaya? Niye engel oluyorsun? Diyelim ki seviyorsun neden beni incitiyorsun? İnsan sevdiğini incitir mi hyung? Eğer benimle düzgünce konuşsaydın belki farklı ola bilirdik ama sen neyi seçtin? Zoru. "

"Beni her şeye zorladın. Şimdi bırak bırak ta açtığın yaraları başkaları sarsın. Hayatımdan çık lütfen."

Bunları söylerken ağladığımı ağzıma gelen tuzlu tat sayesinde anlamıştım.

Hemen dolaptan anahtarı alıp sınıftan çıktım.

Belki daha güzel tanışsaydık şansımız ola bilirdi ama o zoru seçti işte lanet olsun ki soru seçti.

Hemen yine lavoboya gittim ve yüzümü yıkadım.

Kendime geldikten sonra hemen sınıfa gülümseyerek girdim.

Ama karşımda öpüşen Hyunjin ve Felix'i hiç beklemiyordum açıkcası.

Hellüüü gençler naber. Sıkıldım yb alın sokun popişinizr(götünüze)💗💞. Oy atmıyorsunuz ben de uçurumdan atıcam he kendimi o kadar göt korkusuyla yazıyorum anam yakalicak diye. Gece gece her kes uyurken. Neysecimr sınır koymuştum ama çok ta sikimr değil açıkcası.

AMA SİZ SİKİNİZE ALIN BİRAZ UMURUNUZDA OLSUN CANIM

Neysecime(Medine'mden bulaştı he bu söz ama memnunum) sakinim.

He valla kankalar ne olaylar olucak bi bilseniz.

Ama spoi yok

HADİ EYVALLAH(bu da kapak olsun) GÖRÜŞÜRÜZ💗💞💘🖕🖕🏻🖕🏼🖕🏽🖕🏾🖕🏿(hepimiz aynıylz don't ırkçılık)

please don't!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin