Pov Dimitri:
Ξυπνάω το πρωί και βλέπω ακόμα την Άννα να κοιμάται.Κοιμάται σαν άγγελος είναι τόσο ήρεμη που κάνει την ψυχή μου να ηρεμήσει.Σημερα ήθελα να φτιάξω εγώ πρωινο,κάθε μέρα εκείνη φτιάχνει ,οπότε είπα σήμερα αφού ξύπνησα νωρίς να φτιάξω εγώ.Σηκωνομαι χωρίς να την ξυπνήσω ,ντύνομαι και πάω στην κουζίνα.Αρχιζω φτιάχνω ομελέτα,το αγαπημένο της , φτιάχνω φρέσκο χυμό πορτοκάλι .Ξέρω πόσο της αρέσει ο φρέσκος χυμός τις τελευταίες μέρες δεν είναι στα καλύτερά της ίσως να χρειάζεται εξετάσεις αίματος ,μπορεί να έχει πέσει κάτι και να χρειάζεται βιταμίνες ,θέλω πάντα να είναι καλά την αγαπάω περισσότερο και από εμένα .Μετά από μιση ωρα περιπου βάζω στον φούρνο να ψήνονται τα κρουασάν σοκολάτας τα λατρεύει.Μετα από 20 λεπτά είναι όλα έτοιμα τα βάζω στον δίσκο και πηγαίνω μέσα στο δωμάτιο μας.
Povs Anna:
Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου και βλέπω τον Δημήτρη με έναν δίσκο στα χέρια του, χαμογελάω γλυκά και μετά τεντωνομαι.Αφηνει τον δίσκο ,έρχεται δίπλα μου και μου δίνει αμέτρητα φιλιά στα χείλη εγώ όπως πάντα έχω ένα χαμόγελο στα χείλη μου. Λατρεύω όταν με ξυπνάει και με κάνει να χαμογελάω παρόλο που δεν έχω πιει καφέ .
Δ-Καλημερα ηλιαχτίδα μου
Α-Ηλιχτιδα Ε;
Δ-Αφου είσαι τι να κάνουμε κυρία Συνήγορε;
Α-Μμ ,το κρατάω αυτό .
Δ-ΜμΔ-Αρχιζω να την φιλάω τρυφερά και μετά αρχίζω να κατεβαίνω στον λαιμό της μέχρι που με σταματάει.
Α-Κυριε εισαγγελέα το βράδυ αυτά έχουμε αργήσει ,σήμερα έχω σημαντική δίκη.
Δ-Εγω πιστεύω ότι θα νικήσεις αγάπη μου.Εισαι η πιο δυνατή και πεισματάρα δικηγόρος που έχω γνωρίσει ποτέ.Παντα πέρνεις αυτό που θέλεις,οπότε δεν έχω καμία αμφιβολία
Α-Πεισματαρα Ε;
Δ:Όταν σε έκλεισα πρώτη φορά μέσα στο κρατητήριο είδα το πείσμα σου ,και από τότε σε ερωτεύτηκα δεν περίμενα ποτέ ότι θα σε ερωτευτώ,αλλά για δες μας,εδώ αγκαλιά,και πιο ευτυχισμένοι από ποτέ ,πια τίποτα δεν θα μας χώρισει μόνο ο θάνατος.
Α:Το υπόσχεσαι;Ο Δημήτρης την κοίταξε και της έπιασε απαλά το πρόσωπο
Δ-Στο υπόσχομαι έρωτα μου.
Η Άννα χαμογέλασε και τον φίλησε ,το φιλί τους είχε διάρκεια μετά από λίγο το σταματάει γιατί ήξερε που θα καταλήξουν.
Σήκωνονται, ντύνονται και πάνε μέσα στην κουζίνα κάθονται και τρώνε.
Δ-Λοιπον σήμερα έχεις πολύ δουλειά;
Α:Τι έχετε στο μυαλό σας κύριε εισαγγελέα;
Δ-Α είναι έκπληξη δεν μπορώ να σας πω τίποτα.
Α-Τιποτα τίποτα;
Δ-Μμ
Α-Ευτυχως σήμερα έχω 3-4 δίκες.
Δ-Και αυτές είναι λίγες
Α-Αλλες φορές κάνω 8 δίκες,οπότε αυτές είναι μια χαρά.
Δ-Τι ώρα θα έχεις τελειώσει;
Α:Κατά τις πέντε το απόγευμα .
Δ-Ωραια θα έρθω εγώ να σε πάρω όπου και να είσαι εγώ έχω μια υπόθεση οπότε θα τελειώσω νωρίς.
Α-Ωραια ,μου κάνεις μια χάρη;Επειδή το αμάξι είναι για φτιαξιμο διότι κάνει.περιεργους ήχους ,μπορείς να με πας στην εισαγγελία;
Δ-Φυσικα αγάπη μου ,φυσικά και θα σε πάω θα αφήσω την γυναίκα μου να πάρει ταξί ,τς τς τς,με τίποταΗ Άννα γέλασε με την αντίδραση του και του έδωσε ένα πεταχτο φιλί και σηκώθηκε.Εβαλε τα πιάτα στον νεροχύτη και τα ποτήρια.
Α-Θα τα πλύνω η το βράδυ ή αύριο
Δ-Μπορω να τα κάνω και εγώ βρε αγάπη μου ,γιατί να κουράζεσαι;
Α:Καλά αφού θες τόσο πολύ ,Καντά
Δ-Στις διαταγές σας κυρία Ρόδιτη,Πάμε;
Α:Πάμε.Φεύγουν, μπαίνουν στο αμάξι και κατευθύνονται στην εισαγγελία .Ο Δημήτρης παρκάρει και βγαίνουν έξω
Δ-Λοιπον,τα λέμε μετά να προσέχεις
Α-Και εσύ το ίδιο.
Δ-Σαγαπάω
Α-Και εγώ πολύ
Δ:εγώ περισσότερο.Ο Δημήτρης την περνει αγκάλια και την φιλάει στο κεφάλι .Μετά από λίγο ο καθένας τους πήγε στην δουλειά του ,Η Άννα στο δικαστήριο και ο Δημήτρης στο γραφείο του.
YOU ARE READING
Ματωμένα Πατωματα... #SCBC2024
AdventureΗ Άννα και ο Δημήτρης ζουν τον έρωτα τους ευτυχισμένοι,κάτι αναπαντεχο θα συμβεί ,μια υπόθεση που θα θέσει και τους δυο σε κίνδυνο και τις οικογένειες τους, άραγε τι θα γίνει; Θα παραμείνουν για πολύ ευτυχισμένοι;Διαβάστε τα παρακάτω κεφάλαια ώστε ν...