3. İhtiras mı İhtiyaç mı

1.4K 98 15
                                    

En uzun bölümlerden birisi. Satır aralarına düşüncelerinizi belirtebilirsiniz ✨

Ayrıca gösterdiğiniz ilgiye karşı "😍" böyle bakıyorum ve çok teşekkür ediyorumm 🤍

Beğendiyseniz yıldızlara basmayı ve yorumlamayı unutmayınız 🤍

İyi okumalar ☕

İyi okumalar ☕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-

"Yıldızlar bugün her zamankinden daha parlak."dediğimde sesim mırıltı gibi çıkmıştı. Sol tarafımdan gelen kıkırdama sesleri ile o yöne döndüm. Gözleri melül melül yüzüme bakan adama karşı gülümsemeden edemedim. Ben burada yıldızların güzelliğinden bahsediyorum adam dinlemiyor bile. Eminim ki şuraya oturduğumuz andan bu yana gözü hep üzerimdeydi. Değil yıldızlardan, günün battığından bile haberi yoktu muhtemelen.

"Ferit, önüne döner misin? Hatta kaldır kafanı bak ne güzel parıl parıl yıldızlar var onları izle."desem de boşaydı. Ferit'in buna hiç niyeti yoktu. İçli içli bakması yok muydu birde. Derin derin nefesler aldırdı bana gözlerindeki anlamsız duygu.

Önüme dönüp denizin ferah kokusunu ciğerlerime çektim defalarca. Şiddetle yanan ve kül olmamak için çabalayan yanıma yetersiz gelmişti. Ne yeterdi ki zaten?

Başımı ileriye doğru uzattığım kollarımın üzerine koyup yandan kaçamak bakışlar ile baktım bende hâlâ kocam olduğunu söyleyen eski kocama.

Yalnız haklı olan ta kendisiydi. Biz hala hukuken evliydik.

Hayran hayran mı hayvan hayvan mı bakıyor tam kestiremesem de gözlerimde kurduğu hakimiyet gözle görülür seviyedeydi.

Gözlerimde kilitti sanki.

Zamanında gözlerim için
"Atlatıp unutamadığı nadir parçalarından sadece bir çifti."demiş beni iyice kocasının karısı kafasına sokmuştu.

Ancak gerçekler acıydı ki bütün bunlar Eskidendi eskiden!

"Neye bakıyorsun?"dedim sanki bilmiyormuşcasına.

"Bazen gözlerindeki dünyaya hapsolmak istiyorum. Ağladığında ağlamak, baktığına bakmak en çok da bana nasıl baktığına şahit olmak istiyorum. Yeşillerine senden yakın olmak istiyorum, fıstığım."

Bayılsam abartmış olur muyum?

Eşek herif aklına şimdi mi geldi bunlar?

Of Allahım tersleyeceğim dedim diye mi oluyor bütün bunlar?

Sanki kalbimin zincirindeki bir kilidi açmış gibi hissetmem normal miydi? Umarım normaldir çünkü benim cv tam olarak böyleydi.

"Her şey o kadar saçma ilerliyor ki...Anlam veremiyorum."dedim gerçeği daha fazla içimde tutmanın anlamı olmadığına karar kılarak.

İKİ ARTI BİR | Yalı Çapkını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin