Önemli Hayatlar

7 0 0
                                    

Hastanede gözlerimi açarım sanmıştım ama uzun bir süre açamamıştım.

Ne kadar uzun sürdü bilmiyordum ama, uyandığımda yanımda natsu dışında herkes vardı, babam bile..

Kızlar yanımdaydı, ikiside benim uyandığımı farketmişlerdi ve nasıl olduğumu sormuşlardı.

Cevap verecek kadar gücüm kalmamıştı, neden ben Neden bir başkası değilde ben bunları yaşamak zorundaydım ki?

Aklıma gelen düşünceyle, yorgunlukla kapanan gözlerim bir anda açılmıştı, aklımdaki düşünce ile yatakta doğrulup etrafıma bakmıştı. Natsu yoktu

Natsu neredeydi? Beni o kurtardı ama neden

Ben ağlamamak için kendimi zor tutarken yavaşça kendimi yatağın yumuşak yastığına bırakmıştım.

Her gözlerimi kapattığımda, bütün bedenimi titreten o ölme korkusu benden ne zaman silinecekti ki? Bu hayatımla silinmesini beklemiyordum zaten

Uyandım, ama yanımda yine natsu yoktu, ayrıca babam da gitmişti. Bu beklentilerim arasında vardı o yüzden normaldi.

Kızlara sakince natsunun nerede olduğunu sormuştum ikiside sadece "o şuan komada" diyebilmişti

"Komada" mi benim yüzümden mi?

Bu sefer kendim için değil, natsu için endişelenmiştim ve onun için gözyaşı dökmüştüm.

Ölmesine izin veremezdim, ona nedenini bilmediğim bir şekilde fazlasıyla güven duyuyordum.

O beni dinleyen ilk kişi o natsuydu, ölmesini istemiyordum. Bu isteyeceğim son şey bile olamazdı.

İnsanlar bana değer veriyor ve beni koruyordu, ben ne yapıyordum? Bu zamana kadar ne yapmıştım ki. Tek yaptığım insanları beni korumak zorunda olmasını sağlamaktı.

Neden insanlar birbirini korumak için hayatlarını harcar? Birbirlerini sevdikleri için mi?

Aklımdaki tek soru natsunun nasıl olduğuydu. Eğer durumu kötüyse, ne yapacaktım?

Sessizdi, ortamda hiç yaşamadığım boğucu bir sessizlik vardı. Bu sessizliği birinin bozmasını istemiştim.

Sessizliği bozan kişi levy olunca hiç şaşırmamıştım. Aslında o kişi ben olabilirdim ama bunu için cesaretim yoktu

(L:Lucy/L:Levy/J:Juvia)

Ly:Lucy, iyi değilsin biliyorum ve bunu bilerek bu soruyu sormak aptallık olurdu ama aklıma diyecek bir söz gelmiyor.

J:juvia artık lucynin herşeyi bırakıp yeni bir hayata başlamasını istiyor, juvia onun için çok üzülüyor.

Ly:Juvia sonuna kadar haklı lucy, artık ne ben ne de juvia senin bu kötü hayatı yaşamanı istemiyoruz

L:biliyorum kızlar ama ne yapabilirim ki? Babamı biliyorsunuz beni asla bırakmaz

J:juvia bunun farkında ve bu konuda sana yardım etmek için herşeyi yapacak

Ly:Lucy, yeni bir sayfa aç. Natsuyla mutlu bir şekilde yaşa ve babanı bu sayfalardan sil. O sana babalık yapmaya hazır değil

Levy bunları söyledikten sonra korkmuştum, babama karşı gelirsem ne olacağını en iyi ben biliyordum.

Ly;Hastaneden çıkınca bir süre bizim yanımızda kalacaksın. Beraber okula gidip beraber eve geleceğiz.

L:ama levy babam..

Juvia sözümü kesince ani şekilde juviaya bakmıştım.

J:juvia o işi halletti lucy. Juvia babandan izin aldı.

Yıldızın AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin