tanışma

747 19 0
                                    

Saat 4 e geliyordu ve hala uyumuyordum. Bu evde 5 kız yasiyorduk. aslında tasinali bir hafta olmuştu bütün yaz burada kalacaktik. Havada her zamanki gibi özgürlügun kokusu vardı. Sabah 4lere kadar uyanık kalabiliyorduk.( tabi bunu yapan tek bendim.)  Bu çevre hakkında araştırma yapiyordum eve tasinali uzun olmamıştı ve kız başımıza, başımıza ne gelecegini bilemezdik. Bu evi babam tutmuştu babam tuttuğu için içim rahatti ama ne olur ne olmaz diye kendi çapımda araştırma yapıyordum. Ev çok sessizdi herkes uyuyordu taaaki ben bagirana kadar
-Aaaaa Aaaaa. Çığlıklar atıyordum. Gözde ve ece koşarak yanıma geldi
- noldu kızım gecenin bir vaktinde
-ne olduğunu siz bile tahmin edemezsiniz. Dedim
-ne oldu kızım anlatsana kötü bişey mi var.
-karşımızda ot-ur-anlar 4 tane erkekmis
-ee ne yapalım yani
-ece 4 erkek diyorum 23 yaşındaymis hepsi diyorum alamiyormusun kızım.
-anlıyorum heralde bunda bu kadar abartacak ne var onu soruyorum.  Diyerek yukarı çıktı Gözde zaten ayakta uyuyordu.
-Gozde hadi odana git burda uyuyamazsin bende geliyorum birazdan. Dedim ve gozdeyi odasina kadar götürdüm. Normalde erkek peşinde koşan onlardı şimdi neden böyle bir tepki verdiklerini anlamiyordum. Bilgisayari  kapatıp yavaşça yukarı çıktım. Odamdaki banyoya girdim .Aynada kendime baktığımda gözlerim kıpkırmızı ydi. Elimi yüzümü yikadim ve küveti sıcak suyla doldurdum. Beni kendime getiren sadece buydu. Ustumdekileri kir sepetine attiktan sonra küvetin içine girdim. İşte buna bayılıyordum. Kısa süre sonra azda olsa kendime gelmiştim. Kuvetten çıktığımda saat 5.34 dü yatağa uzandim. Ne zmn uykuya daldım bilmiyorum ama uyandigimda aşağıdan gelen seslere doğru ilerledim.
- Alya koş koş kızım
-ne var ece ne bagiriyorsunuz. Diye onlara bagirmistim.
-yaa karşımızda oturan 4 yakışıklı erkek varmiss.
- evet Alya 4 tane. Ece markete giderken onları eve girerken görmüş. Dedi Su an soktaydim çünkü dün gece onlara soyledigimde bana bize ne onlardan diyen kız şimdi kalkmış bana erkekleri anlatiyordu.
- siz dün gece benden habersiz biseylermi içiniz ben hâlâ anlamış değilim.dedim ve ekledim Ee kahvaltı yapmiyomuyuz.
-saatin kac oldugunun farkindamisin. dedi Azra o benim ablamdi babamin izninin olması ona bağlıydı. Saate baktigimda 1 e geliyordu odama çıktım hazırlanıp yandaki kafeden biseyler alacaktim. Bugün belki karsidakilerle karsilasirim diye diğer günlerden daha güzel olmaliydim. Su yasima kadar sadece 2 erkekle cikmistim 5 kere öpüşmüştüm. Diğerleri ise 20 nin üstünde erkekle çıkıp kac kere ne yapmislardi kim bilir. Yesil gözlerimi ortaya cikaracak bir makyaj yaptim. Açık pembe rujumu sürdüm ve saclarimi tarayarak açık biraktim. Uzun kahverengi saçlarım vardı annem saclarimi cok severdi bu yüzden o öldükten sonra hic saçımi kestirmemistim. Zor uzadigi icinde cok fazla sorun olmuyordu. Çok kısa kot sort giyerek göbeği açık beyaz t-shirt giydim.  Supralarimi da giyerek kimseye bisey demeden dışarı çıktım.  Tesadüf o ki ayni anda karşıdan iki erkek çıktı.  Birisi biraz daha uzun boyluydu. Ve kaslı yapısı vardı sanırım o benim di. Çünkü hissediyordum onu gördüğüm an karnimda kelebekler uçmaya başlamıştı.  Digeri ise sarışın rampa sacliydi. Gulumsedim ve yürümeye başladım. Ama ayaklarim geri geri gidiyordu. Evimizin hemen yaninda olduğu için cafe tarzı büfe tarzı bir yerdi. gelmiştim. Bir tane tost isteyip kakolu süt istedim. Geriye doğru baktığımda onlarin bana bakıp konustuklarini gorebiliyordum. Benim onlara baktigimi anlamış olmaları gerekir ki hafifçe gulumsediler. Bende gülümseyerek başımı öne egdim ve tekrar onlara baktım. Bana doğru geliyorlardi. Tostumu ve sutumu almak için parmak uclarima kalktım.  Adam benimle resmen dalga geçiyordu.  Tek ayağımi kaldirmistim ve hala almaya calisiyordum. Boyum 1 72 ydi o kadarda kısa degildim. Tam yanımda sıcaklık hissettiğim an kafami arkaya doğru cevirdigimde duvarla onun arasinda kalmistim. Kalbim daha da hızlı atmaya başlamıştı. Tostu ve sütü verince onun gozlerinin içine bakma nedenim olmuştu. Tostu aldıktan sonra teşekkür etmiştim.  Çok sıcak olmaya başlamıştı. Beni baştan aşağı suzmustu.
- Merhaba ben cengiz. Dedi demek adı cengiz di. Bir adim geriye atarak elini uzattı
-ah me-r-rhaba ben Alya. Dedim sesim titremisti. Sarisin çocukta elini uazatmis
-ben sarp
-memnun oldum. Dedim
-yemeyecekmisin
-hı
- tostun soğudu yemeyecekmisin diye sordum. Dedi. Tostumdan tam bir lokma alacaktim ki telefonum caldi.

Medya cengiz

KARŞI KOMSULARIMIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin