Men geldimmm söyleyecek birşeyim yok hadi bölümeee
✧༺♥༻✧
Lucifer ve alastor aralarında başlayan tatlı anın sonucu birlikle uykuya dalmıştı. Hadi gelin appleradio uykuya dalmışken ben size alastor'un o gün odasında yaşananları anlatayım.
-flashback-
"İyiyim ördekçik hadi git"
Alastor kapıyı kapatıp derin bir nefes vermişti. Yavaşça arkasını dönüp gölge formunda dolanan karşısındakine baktı. Gölge formunda olduğu için kimse göremese de alastor onun kim olduğunu gayet iyi biliyordu.
"Ah alastor ahh ben seni ne için yolladım sen ne yapıyorsun"
Alastor kulaklarını geri yatırıp geniş gülümsemesini küçülmüş ama yinede silmemişti.
"Ben çalışıyorum konumumdan dolayı güzevmeleri biraz sürdü. Lucifer... Onunda güvenini kazanmak gerek yoksa herşeyi berbat edebilir"
Alastor odası aydınlık olmasına rağmen sadece yeşil parlak gözleri görünen gölgeyi takip etti gözleriyle.
"Hmm matıklıymış geyikçik"
Siyah gölge yaklaşarak tam alastor'un dibinde bitmişti.
"Sen zeki birisin geyikçik eğer aklından bana ihanet etmek gibi birşey geçiyorsa..."
Siyah gölge elini havaya kaldırmasıyla elinde başlayıp alastor'un boğazında biten yeşil zincir belirmişti. Gölge zinciri eline dolayarak alastoru iyice dibine çekerek yüzüne doğru eğilmişti.
"Ne yapacağımı tahmin edersin sanırım"
Alastor sadece kafasını sallamakla yetinmişti. Gölge gülerek geri çekilmişti.
"Güzell çok güzel küçük geyiğim"
Gölge zinciri çözmeden yavaşça yatağa ilerlemişti buda alastoru peşinden gitmek zorunda bırakmıştı. Gölge yatağa oturunca alastor tam önünde durmuştu.
"Sana yeni bir görevim var. Biri var alastor ve o biri benim çok sinirimi bozuyor onu ortadan kaldırmanı istiyorum"
"Hayır olmaz biz sadece hotel için anlaştık beni seri katilin yapamazsın"
"Ahaha canım sen zaten seri katilsin öldürmekten ne kadar zevk aldığını biliyorum ve ayrıca sana ait olanı geri istiyorsan beni dinleyeceksin"
Alastora birini öldürmesi için verdiği görev üzerine gitmişti. Alastor derin bir nefes alarak kendini yatağa bırakmıştı. Ertesi gün görevi gerçekleştirmek üzere yola koyulmuştu ama adam sandığından daha iyi çıkmıştı savaş sırasında karnından aldığı yara işini dahada zorlaştırmıştı.
2 günün sonucu eve gelmişti...
-flahback end-
Hotel'in geri kalanı sonunda eve gelmişti. Charlie önde hotel'de girmişti.
"Bizz geldikkk"
Etrafa bakarken koltukta uyuyan ikiliyle şaşkınca susmuştu. Diğerleride içeri girince Charlie'den farksızdı. İkili sesten uyanmış ama uyku sarhoşu olduğu için tepki veremiyordu.
"LANNN ÇEK ÇEK ÇEK"
angel'in bağırmasıyla ikili uyanmış düzelmişlerdi ama angel çoktan çekmişti onları...
Alastor bunu fark edince hızla ayağa kalkıp angel'in üstüne yürümüştü.
"Angel ver şu telefonu"
"ASLAA"
angel hotelden dışarı çıkmasıyla alastor sinirle iblis haline geçerek Dışarı çıkmış ve dev olmuştu.
Angelı tuttuğu gibi havaya kaldırmış ve yemek için açık olan ağzına götürmüştü. Herkes dışarı toplanmıştı. Angel korkuyla bağırmıştı.
"TAMAM TAMAM SİLİCEM BIRAK BIRAK AĞAĞAĞAĞA"
bu sözünün üzerine alastor angelı bırakmış fotoğrafı sinincede eski haline dönmüştü. Acıyla yüzünü buruşturup karnını tutmuştu. Eline gelen sıcaklıkla gözlerini eline indirmişti. Yarası kanıyordu siktir... Fazla zorlamıştı sanırım. Kimse görmeden hızla hotele girmiş odasına çıkmıştı. Ama Lucifer görmüştü..
✧༺♥༻✧
Şimdilik bu kadar yeter size karımın imza gününe gidicem hazırlanmam lazım ama akşam size haşmetli bir bölüm yazarım 🤭Son sahne 🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my game (appleradio)
Fantasíacehennemin korkulan radyo iblis'nin geri dönüşü sıradan değildi elde etmesi gereken birşey vardı, geri alması gereken birşey. planını kusursuz yapmıştı ama aşkı içine katmamıştı...