"arghh kenapa gatal gila kelentit aku ni" kata Melissa yang hanya memakai baju tidurnya sahaja seluar sudahpun hilang dibuangnya.
Dia telahpun mencuba untuk menggosok namun tiada hasil tetap sahaja rasa gatal itu tak kunjung hilang, teringat jika dia mempunyai abang angkat yang agak nerd, Melissa pun mengambil kesempatan ke bilik Diyan.
Pov Diyan
Tok..Tok..Tok
bunyi pintu biliknya diketuk, Diyan yang merasakan tidurnya terganggu pun bangun dan menggapai cermin mata yang berada di meja lampu tidur lalu membuka pintu.
"yes adik nape" tanya Diyan dengan mata yang masih tertutup dia tersandar di pintu, Melissa terpesona tidak menyangka abang angkatnya akan terlihat sangat menggoda ketika baru bangun dari tidur dengan hanya mengenakan seluar tidur yang bercorak kotak kotak hitam dan merah tanpa memakai baju terpampang lah perut sixpack nya yang berketul ketul.
Melissa tidak menjawab soalan Diyan melainkan menolak lelaki itu masuk dan dengan cepat mengunci pintu lalu menolak Diyan ke atas katil.
"abang penat mel, nanti la kita...mmm" tidak sempat Diyan menghabiskan kata katanya Melissa dengan ganas menyerang bibir Diyan yang berwarna pink itu.
Setelah lama bercumbu Diyan pun menarik Melissa untuk dipeluk lalu tidur, tetapi Melisaa mempunyai rencana yang lainnya.
"abang tolong la mel" air matanya mulai menitik mengenai muka Diyan, rasa gatal tersebut semakin menggila sehingga membuatkan Melissa menangis.
"heyy sayang kenapa nii?, okay okay abang tolong" Diyan pun bangkit dan duduk dengan tegap, "gatal sangat abang kena tolong garukan" kata Melissa sambil membuka tuala yang melilit di pinggangnya lalu menunjukkan kelentitnya yang merah menyala.
Diyan sangat terkejut lalu terdiam tetapi kerana Melissa yang merayu kepadanya Diyan terpaksa mengikuti keinginan Melissa.
Tangan Diyan mulai menggosok perlahan permukaan vagina Melissa walaupun ini kali pertamanya melihat vagina sedekat itu.
"arghh sedap by, laju laju" kata Melissa yang mulai menggeliat apabila kelentit nya digosok oleh Diyan, Diyan yang melihat keadaan Melissa begini tiba tiba penisnya menegang, dia cuba untuk tidak menghiraukannya tapi semakin lama gelembung di seluarnya semakin membesar.
Kerana geram Melissa tak kunjung cum Diyan pun memasukkan 2 jarinya ke dalam vagina Melissa lalu mengocoknya dengan pantas.
10 minit kemudian Melissa squirt dalam keadaannya yang mengangkang tepat di hadapan Diyan. Diyan tanpa sedar tersenyum kepuasan kerana berjaya menjinakkan Melissa.
Diyan pun menukarkan cadar dan menggantikannya dengan cadar yang lainnya, Melissa masih lagi terkangkang tapi bezanya di sofa bilik Diyan.
"ni ha ambik, tutup tu masuk angin nanti" kata Diyan menghulurkan kain kepada Melissa, Melissa hanya menggeleng lalu membuang kain tersebut dia melanjutkan tidurnya di atas katil Diyan.
Diyan hanya diam kerana Melissa mahu tidur bersamanya malam ini, Diyan hanya mengiyakan lalu ikut berbaring di tepi Melissa. Bulu roma nya berdiri apabila pahanya terkena vagina Melissa yang ter expose tanpa kain.
Melissa berubah menjadi manja tidak seperti biasanya yang garang seperti singa tidak diberi makan, Diyan tersenyum lalu mengucup kepala Melissa