-Sakura Haruno: La vârsta de 13 ani, eram o kunoichi dedicată și plină de ambiție. Cu o inteligență ascuțită și o voință puternică, am căutat mereu să-mi depășesc limitele și să-mi protejez echipa cu orice preț. Evoluând dintr-o fată încrezătoare în abilitățile mele medicale, am devenit o ninja puternică și hotărâtă să-mi urmez visul de a deveni mai puternică și mai capabilă în lumea ninja.
__________________-Sasuke uchiha: La vârsta de 13 ani, eram un shinobi hotărât și ambițios. Cu ochii plini de determinare și inima plină de dorința de a-mi îndeplini răzbunarea, eram un luptător dedicat, mereu în căutare de putere și cunoaștere pentru a-mi atinge scopurile.
___________________-Naruto uzumaki: La vârsta de 13 ani, eram un shinobi plin de entuziasm și energie. Cu inima plină de determinare și dorința de a-mi depăși limitele, am fost mereu gata să lupt pentru prieteni și să-mi urmez visul de a deveni Hokage, liderul satului meu.
____________________Sakura Haruno:
Eram toți în punctul de întâlnire pe care Kakashi sensei a invocato pentru a ne spune ceva important , dar din păcate eram eu , naruto și sasuke cel mai bun din echipă.Naruto- când vine kakashi sensei.
Sakura- Naruto taci o dată.
Naruto- dar mă enervează sakura.M-am uitat la Sasuke , era tăcut am vrut să mă duc la el dar din păcate apare Kakashi sensei:
Kakashi- scuzați-mă pentru așteptare dar am venit cu niște vești.
Naruto- Ce vesti Kakashi sensei!!
Kakashi sensei scoate trei foi din buzunar și ne le dă nouă.Sakura- ce sunt astea Kakashi sensei?
Kakashi-În prezent, examenele Chunin continuă să reprezinte un moment crucial în viața unui shinobi, unde determinarea și abilitățile sunt testate la capacitate maximă. Aceste examene sunt o provocare prin care trec shinobi pentru a-și dovedi pregătirea și maturitatea în calea către a deveni Chunin.Naruto- Serios kakashi sensei!!!
Sasuke- Mda, mersi.
Kakashi- Sakura?
Sakura- Da kakashi sensei?
Kakashi- voi doi de ce nu vă bucurați ?
Sakura- păi..
Nu termină propoziția că se bagă sasuke peste ea și îi răspunde lui Kakashi.
Sasuke- păi nu are rost , să fim serioși putem ajunge și fără examenele alea.
Kakashi- nu fi așa sigur.
Naruto- o să le arăt cine e uzumaki Naruto!!
Kakashi- vă las acum.
Sakura- pa băieți!
Naruto- pa sakura-chan !!
Sasuke nimik mergea tot înainte și nu îi băga în seamă.* Ora 23:40*
Sasuke stătea pe acoperișul unei case în liniște dar liniștea aia nu durează mult timp când o vede pe sakura cum fugea de cineva și arunca un Kunai.
Brunetul nu intervenea vroia să vadă până unde ajunge sakura în felul ăsta.
După ceva timp ajunge pe o pajiște.Tenten- hai sakura să te văd ? Să vedem cine e asta Kakashi Hatake.
Sakura- Vedem noi cine e.
Nimeni nimik lângă sasuke apare Neji.
Neji- Uchiha.
Sasuke- sensei , nu merge cu mine.
Kakashi- Am uitat și eu
Sasuke- e o clonă așai?
Kakash- să spunem că e clonă.
Sasuke- de ce o face să meargă în casa aia?
Kakashi-, hai și noi ce stai ?
Ajunși acolo sakura și clona lui Kakashi se băteau.Sasuke- Ce putere!
Kakashi- știu.
Sasuke- da , de unde ?
Kakashi- nu am antrenato eu.
Sasuke- cine , dacă nu tu ?
Kakashi- Al 5-lea Hokage.
Brunetul rămase șocat puțin după se uită la luptă.
Sakura- Kakashi sensei!!!
Sasuke- te caută vezi.
Kakashi- Ioo sakura.
Sakura- ce e cu clona asta ?
Sasuke- eee și tu acum sakura.
Sakur- sasuke-kun!!
Kakashi- acum cine cea mută ?Sakura- mă duc acasă!
* A doua zi*
Naruto- Sakura-chan! Ce costum frumos ai!
Sakura- Mersi Naruto.
Kakashi- dar sasuke unde e?
Naruto- Trebuie să-l așteptăm și pe el.
Sakura- o să ajungă el.
Kakashi- Uită-te la el.
Sasuke aparent trebuia să ajungă acum vreo 20 de minute dar Ino la oprit.
Naruto- lăsați-l cu Ino.
Sakura- Naruto!
De data asta ia spus-o cu seriozitate să înceteze.
Kakashi- mă duc să-l iau.
Uchiha văzundu-i o dă pe ino la oparte și sare în dreapta lui Kakashi.
Sasuke- să mergem.*Ora 21:00*
Kakashi- ne instalam aici.
După ce si-au așezat corturile, Senseiul a aprins focul .
Naruto , Sakura și Kakashi erau în jurul focului , iar sasuke era după lemne.
Sakura - mă duc la cascada din apropiere să mă spăl puțin.
Naruto- Bine sakura-chan!
Kakashi doar dă din cap aprobator.--------------
Sakura statea în apa rece care curgea pe corpul ei , care mirosea ca cireșul.
Sasuke se plimba pe acolo și o vede pe sakura în lenjerie intimă. Dar el era captivant de ochii ei care sclipeau în lumina luni , ochii ei verzi ca rabinul lau captivat.
Saskur- Sasuke-kun....
Sa roșit toată când îl văzuse.
Sasuke- sakura...
CITEȘTI
*Ochii ei*
FanfictionPovestea începe într-o seară frumoasă de primăvară, copacii rozi dă frumusețea în Japonia.