Daha 1 saat önceki olaydan daha şokumu atlatamamıştım. Baran ise duş almış benim yanıma geliyordu. Bense utançlıktan yerin dibine girecektim. Yüzümü ellerimle kapatıyor yorgun bedenimin titremesine durdurmaya çalışıyordum. Ki bacağıma dokunan el irkilmeme sebep oldu.
"Hadi ama prensesim bu kadar sıkma kendini oldu bitti"
Hala bunu nasıl söyleyebiliyordu. Bacağımı ellerinden hızla çektim. Baranda üstü çıplak altındada havlu olan bir bedenle beni izliyordu.
-Baran ben çok utanıyorum.
"İlkmiydi"
Evet anlamında başımı salladığımda iki ayağımıda tutup beni kendisine yaklaştırdı.
"O zaman çok normal bitanem. Merak etme"
Baranda yanımdan kalkıp üstünü giyinmek için dolaba gittiğinde bir anda altındaki havluyu indirdi. Bende bir çırpıda yatakta arkamı döndüm ve gözlerimi kapadım. Can bunu görmüş olacak ki.
"Hadi ama bitanem daha demin içine sokuyodun"
-Off sus Baran ya
"Ama penisime zıplarken hiç öyle demiyordun. Ah Baran hızlı ah Baran hadi adımı inliyordun güzelim"
-Sende hiç dur demiyordun sende ben dedikçe hızlanıyordun alla allaa.
"Tamam tamam üstümü giyindim arkanı dönüp duşa girebilirsin"
Arkamı döndüğümde gerçekten giyinmişti bende yataktan kalkıp Hala titreyen bacaklarımla yürümeye çalışırken tam olarak yere kapaklanıyordum ki. Sağolsun Baran beni kurtardı.
"Bitanem biraz daha dikkatlimi olsan. Düşüp kafanı bacağını kalcanı kırmanı istemem. Zaten o kalçan benim çok işime yaricak daha" Diyip sırıttı.
Bende dediklerine aldırış etmeden titreyen bacaklarımı göstererek.
-Baran bacaklarım titriyo yürüyemiyorum.
Baranda bacaklarıma bakarak resmen tirtir titreyen bacaklarımı kucağına alarak tekrar yatağına otutturdu beni.
"Güzelim senden çok ufak birşey isticem yaparmısın"
-Ne gibi ona göre yaparım.
"Güzelim lütfen bir altındaki şortla iç çamaşırını çıkartırmısın"
-Ya ne diyorsun Baran. Daha şoku bile atlatamadım manyak mısın.
Ardından bacaklarımı tekrardan ondan çekip bağdaş kurdum.
"Hayır bitanem o anlamda değil yaran varmı diye bakıcam biliyorum biraz zor olucak ama lütfen bir şeyin varsa hemen müdahale edelim"
Gerçekten birşey olmuş olabilirmiydi çünkü gerçekten kocaman birşey içime girmişti ya yaralandıysam.
Tamam derecesinde başımı sallayıp. Bu sefer bacaklarımı ona yaklaştırdım. Şortumu çıkarmaya çalıştığımda Baran küçük yardımlarda bulundu. Ama sıra iç camaşırıma gelince gözlerimi kapatıp onun çıkarmasını istedim. Oda bunu anlamış olacak ki elini ıslanmış iç çamaşırıma koyarak ufak hareketlerle çıkarmaya çalıştı.
"Way be güzelim şu durumda bile hala ıslaksın ya inanamıyorum sana. Her geçen saniye nasıl beni kendine hayran bırakabiliyorsun"
Bacağıma kadar gelmiş iç çamaşırımı hissedebiliyordum. Sonra ise sanırım Baran onu komple çıkarmıştı. Bense hala gözlerim kapalı oturur pozisyondaydım.
Biranda baranın elinin vajinama geldiğin ister istemez bacaklarımı geri çektim. Hiç istemiyordum ama zorundaydım.
Baran ise anlıyordu beni ve çok nazik davranıyorsun."Sakin ol güzelim sadece bakıcam"
Bu sefer bacaklarıma kendisi yaklaşmıştı sırtım ise yatağın bas ucuna gelmişti. Baranda bacaklarımı hafifçe açmaya çalışıyordu.
"Asya biraz aç bitanem bacaklarını"
-T... tamam
Dediğini yapıp bacaklarımı açtım. Sonra ise Baran yavaş yavaş vajinama dokunuyor ama korkmiyim die de hemen geri çekiyordu.
Ama en son dokunduğun o kadar çok gıdıklanmıştım ki. Kocaman bi kıkırtı koparmıştım.
"Güzelim çok değişiksin ya"
Diyip oda benimle bir kahkaha koparmıştı. Ama sonradan o kahkaha kesilip yeri ciddiyet almıştı."Güzelim senden sakin olmanı istiyorum. Ama düşündüğüm gibi vajinanda hafif kesikler var sanırım şeyi sokarken oldu"
Bense duyar duymaz ellerimi gözlerimden çekip vajinama baktığımda gerçekten minik kesikler vardı. Barana dönüp baktığımda çok mahcup bir şekilde kafasını eğilmiş gördüm."Özür dilerim asya. Bunun olacağını tahmin edememiştim gerçekten. Hepsi benim suçum"
-Sorun değil Baran ufak kesiklermiş zaten ama hemen geçerler umarım.
Baranda başını kaldırıp parlak gözleriyle benim gözlerimi buldu. Çocuğun simsiyah gözlerinde boğulup gidiyordum. Oda benim yeşil gözlerimde ormanımı gezmekten zevk alıyordu sanırım.
"Yok yok geçer bu kesikler. Ama göğüslerinde veya uçlarında bir ağrın yok dimi"
-hayır yok.
"Tamam şimdi sen bit duş al bitanem. Sonra şu vajinandaki kesikler ben halledicem"
Tamam dercesinde başımı salladım ve banyoya girdim sıcak suyu açıp bedenimi sıcak suyun altına bıraktım arada bir vajinamdaki kesiklerede baksamda sonrasında unutmak isteyip ilgimi başka bir yere vermeye çabalıyordum.
Şampuan ararken baran'ın kullandığı üst raftaki şampuanı almaya çalışıyordum ama alamıyordum. Hem bacaklarım titriyor hemde boyum yetmiyordu. Az daha almaya çabalarsan ayağım kayıp yere sümük gibi yapışacaktım.
O anda aklıma yine Baran geldi ondan yardım isticektim zaten görmüştü onun dediği gibi. Hem gözlerini bedenime dikecek hali yok ya.
-BARAAN!
Hızla sanki kapının arkasında beklermiş gibi dediğim an Baran kapıyı açıp içeri girdi.
"Noldu bitanem"
Sanki bedenime bakmamak için kendini zorluyor gibiydi.
-şey şampuanı alamıyorumda en üst rafa koymuşsun. Yardım edermisin.
Çocuğun boyu o kadar uzun ki zürafayla yarışır amk.
"Tabi ki al bakalım"
Şampuanı bana verip. Banyodan çıkmıştı bende şampuanı kafama boca edip banyonun ve kumral saçlarımın mis gibi kokmasını sağlamıştım.
Biraz kafamı köpürttükten sonra ise durulanıp banyodan çıktım.
Selamm bebişler bence muq bir bölümdü ben sevdim
Yanlız lütfen ikinci kitabım olan intikamateşinide okuyun lütfeen🥺🥺
Sizleri çok seviyorum bu kitapta gün geçtikçe daha çok okunuyor teşekkürler iyiki varsınız 😘😘🥰💗💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİ 18+
RomanceAnnem tarafından üvey babamın evine götürüldüm orada bir üvey abim vardı ilk başta birbirimizden nefret duyardık ama sonuçların bu kadar ilerleyeceğini nerden bilebilirdim ki.