~2.

21 10 0
                                    

Aynadan yansımama baktım ne kadarda çökmüştüm öyle.

Kendimi inceledim bi süre, ruhsuz gibiydim gerçekten. annem öldükten sonra piskolojik sorunlarım oluşmuştu.

Hümayın ısrarı üzerine bi pisikoloğa görünmüştüm.
İlk gittiğimiz gün doktor ,
Distimik belirtilerinin olduğunu ve bipolarlıktan' da şüphelendiğini dile getirmiş ve bi kaç ilaç vermişti.

Bi kaç seans gittikten sonra hümaya daha iyi olduğumu söyleyip gitmeyi bırakmıştım.
Ama iyi değildim pisikolok hiçbir şeye yaramamıştı.

Sorunum pisikolokla düzelebilecek bişi değildi ....

"Mila bugün gününü banyoda geçirmeyi düşünüyosun galiba

Hümayın sesiyle kendime geldim son kez elimi yüzümü yıkadıktan sonra banyodan çıkıp mutfağa ilerledim.

' hayır öyle bi niyetim yok hüma.
Deyip sofraya oturdum .

" Mila iyimisin

~Hiç iyi değilim hüma

' iyim neden sordun

" Ne bilim durgunsun bu aralar. bi sorun olursa konuşmaya ihtiyacın olursa ben her zaman burdayım bunu sakın unutma tamamı.

hüma'nın yanına gidip sarıldım gerçekten beni anlayan tek kişi. ama ona durumu anlatıp onu üzmek istemiyorum.

" Biraz daha duygusallaşmaya devam edersek okula geç kalıcaz ve Rana hocanın dilinden bizi kimse kurtaramaz.

" Tamam ben hazırlanmaya gidiyorum. Deyip odaya gittim .

Hümanın tek akrabası halasının eviydi burası. hüma'nın ailesi onu yetiştirme yurduna verdiğinde halasının vicdanı buna izin vermemiş sık sık yurda gelip hümayı ziyaret ederdi.

Hüma ona ailesinin nerde olduğunu sorduğunda halası,
Ailesinin yurt dışında olduğunu ve onlarla görüşmediğini söylemişti .

Şimdi ise hümanın halası zehra abla hümaya köye gideceğini ve o gelene kadar bu evde kalmasını istemişti.

Hüma'da beni yanına almış yurttaki müdürümüzden izin alıp zehra ablanın evine gelmiştik.

Üzerime beyaz gömlek siyah pantolon geçirip saçlarımı açık bıraktıktan sonra çantamıda alıp hüma'nın yanına gittim.

' Hüma hazırmısın

" Evet hadi çıkalım

Hüma'ya baktım pembe bir gömlek ve dar bir kot pantolon giymişti .

Evden çıktık ve okula doğru yol aldık .

Okul evimizden 30 dakikalık mesafedeydi.otobüse binmez yürüyerek giderdik.
Bi süre yürüdükten sonra hüma'ya bi konu hakkında konuşmamız gerektiğini söylemiştim....

" Milaaaa kızım daldın yine söylesene benimle ne hakında konuşucaksın?iki saatir sesleniyorum duymuyormusun .

' ne konusu ne diyorsun hüma?

" Mila sen iyimisin.
Benimle bişey konuşman gerektiğini söyledinya

Hüma bana şaşkın şaşkın bakıyordu ne konuşucaktım hüma'yla . psikoloğun dediğini ciddiye almalıydım galiba .

Bi süre düşündükten sonra aklıma gelmişti ne konuşucağım.

' hüma ben okulu bi süreliğine dondurmaya karar verdim.

Evet okulu bir süre dondurucaktım. okulu bırakıp çalışmaya karar vermiştim. ve kendime yeni bir hayat kurmak istiyordum. kendi evimi tutup kendi geçimimi sağlamak istiyordum. kendi ayaklarımın üstünde durmalıydım artık.

" Ne dondurması saçmalama mila aklının ucundan bile geçirme okumayıp napıcaksın?.

' okulu bırakıcam demiyorum sadece hayatımı düzene sokmak için kısa bi süre Okulu bırakıp çalışmaya başlicam.
benim için en iyisi olan bu .

" Son kararınmı?
' evet.
" Peki o zaman bende okulu dondurucam ve seninle beraber çalışıp kendi hayatımızı düzene sokucaz.

'ama hüma sen-

" Aması yok .yanında olmamı istemiyormusun yoksa?

' tabiki'de istiyorum

"  o zaman okul çıkışı beraber iş bakarız tamammı?

' tamam

Deyip ardından hüma'ya sarıldı..

:))

Geçmişin KalıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin