ကတ်စီယာ-"သား..သားတော်လေးကိုရောမပြည့်ရှင်က...အဟွတ်...အဟွတ်.."
ဇန်ဒါ-"မယ်တော်ရယ်..နေလည်းမကောင်းပဲနဲ့ဘာလို့အတင်းထလာရတာလဲ."
ကတ်စီယာ-"သားတော်လေးကမယ်တော့်ကိုစိတ်ပူအောင်လုပ်တော့ထလာရတာပေါ့ကွယ်..သားတော်လေးတကယ်ပဲဒီလမ်းကိုလျှောက်ဖို့စဥ်းစားလိုက်ပြီလား..မယ်တော်ဖြင့်ဒီလိုမျိုးတစ်ခါမှမကြုံဖူးပါဘူးကွယ်.."
ဇန်ဒါ-"သားတော်တကယ်စဥ်းစားပြီးပါပြီ..မယ်တော့်ကိုစိတ်ပျက်အောင်လုပ်မိလို့သားတော်တကယ်တောင်းပန်ပါတယ်."
ကတ်စီယာ-"သားတော်လေးရယ်.."
အာဇူးမစ်ရဲ့နန်းဆောင်ထဲမှာအာဇူးမစ်.ဇန်ဒါနဲ့ဇန်ဒါ့ရဲ့မယ်တော်"ကတ်စီယာ"တို့သုံးယောက်ဆွေးနွေးခန်းဝင်နေကြသည်.သူ့သားတော်လေးလက်ထပ်တော့မယ်ဆိုတဲ့သတင်းကြားပြီးပြီးချင်းဝမ်းသာခဲ့ပေမယ့်သူရဲ့ချစ်လှစွာသောသားတော်လေးကမိန်းမယူမှာမဟုမှန်းပါတန်းသိလိုက်ရတော့နေမကောင်းတဲ့ကြားထဲကနေအဖျားတောင်တတ်ခဲ့ရသည်.အဖျားပျောက်သွားတာနဲ့ချက်ချင်းပဲအာဇူးမစ်ရဲ့နန်းဆောင်သို့ကြွရောက်စေခဲ့သည်...ငယ်ငယ်ကတည်းကကျန်းမာရေးချုချာတဲ့ကတ်စီယာကတစ်ချိန်လုံးအိပ်ယာထဲမှာပဲလှဲခဲ့ရပြီးသူ့သားတော်လက်ထပ်တော့မယ်လို့ကြားမှပဲမထမနေရထလာရတော့သည်.မိဖုရားငယ်တွေထဲမှာအငယ်ဆုံးမိဖုရားဖြစ်တဲ့ကတ်စီယာဟာရောဂါကြောင့်ပိန်လှီပြီးဇရာထောင်းနေပြီဖြစ်သော်လည်းလှပတဲ့မျက်နှာအသွင်အပြင်ကြောင့်အနည်းငယ်ပြုံးလိုက်ရင်ကိုလှနေသည်.
ကတ်စီယာ-"သားတော်လေးကိုမယ်တော်နားလည်နိုင်ပါတယ်ကွယ်..မယ်တော်ကကျန်းမာရေးသိပ်ချုချာတော့သားတော်ကိုမွေးကတည်းကသေချာမစောင့်ရှောက်နိုင်ခဲ့ဘူး.အမြဲတမ်းအထိန်းတော်ကြီးရဲ့လက်ထဲမှာပဲလွှဲထားခဲ့ရတယ်.ဒါကြောင့်သားတော်လေးကိုအရိပ်တကြည့်ကြည့်နဲ့ချစ်ပေးပြီးကာကွယ်စောင့်ရှောက်ပေးနိုင်မယ့်သူနဲ့အတူရှိစေချင်တယ်လို့မယ်တော်အမြဲတမ်းဆုတောင်းနေခဲ့တာ.အခုအာ့ဆုတောင်းတွေကတကယ်ဖြစ်လာခဲ့တယ်ထင်ပါတယ်..သားတော်လေးသာပျော်မယ်ဆိုရင်မယ်တော်လည်းမကန့်ကွက်ပါဘူးကွယ်."
YOU ARE READING
"Lord Of Egypt"(အီဂျစ်ပြည်ရဲ့အရှင်သခင်) Season 1 Complete
Acción"ဒါနမူနာပဲရှိသေးတယ်..နောက်တစ်ခါငါကိုယ်တော်ပိုင်တဲ့လူကိုအကြည့်နဲ့တောင်ထိဖို့မကြိုးစားမိစေနဲ့..မဟုလို့ကတော့ငါကိုယ်တော်ကိုယ်တိုင်မင်းတို့အားလုံးကိုတစ်စစီဆွဲဖြဲပြီးနဂါးစာကျွေးပစ်မယ်