Злодіяка

8 2 0
                                    

Бекхьон і Місо сидять у батьків дівчини. Вона саме знайомить його зі своїми батьками.
-Як ви познайомились?
Пара переглянулась. А що вони скажуть?

Спогад їхнього знайомства

Ніч. Десь 23:18.
В кімнату через вікно залазить хлопець. Майте на увазі - це п'ятий поверх. Як він туди виліз? Не важливо. Важливо те, за чим він сюди лізе. Не думайте - це не простий грабіжник. Його мета дещо дурна, але його можна зрозуміти.

Хлопець починає шаритися в шкафчиках, шухлядах, шукати щось на столі. Він підсвічував все фонариком. Він старався робити все максимально тихо, бо власниця може бути вдома і спати.
-О, є!
В цю мить вмикається світло. В очах різко потемніло на кілька секунд. Біля вимикача стояла шокована дівчина. Перед її столом стояв гарненький хлопчина. Він був без маски, навіть не в чорному. Вдягнений, ніби в свою квартиру заліз. Він різко схопив папери і побіг до вікна.
-Стій! - дівчина рвонула за ним.

Вона схопила його за сорочку і потягнула на себе, охопивши його тіло руками. Хлопець пручався, дівчині вдалося кинути його на ліжко. Він потягнув їх на себе. Він скинув її з себе на ліжко, встав, схопив папери і побіг до вікна. Дівчина скочила йому в ноги і той впав на підлогу.
(Бідні її сусіди знизу)

-Ти в своєму розумі? Хто ти? Нащо тобі моя курсова? - вона лише зараз зрозуміла,що в неї хотіли викрасти.
-Вона мені дуже потрібна.
-А мені ні?
-Мені сказали, що ти вже здала, а це твоя запасна.

-Що?
Хто міг котрору спалити? Ніхто ж не знав.

Дівчина схопилась і почала вибирати курсову з рук хлопця.
-Ні, не тягни - порвеш.
-Це ти не тягни. Це моє! - дівчина била хлопця по руках своїми маленькими ручками.
Вони перетягувати ту курсову з рук одного до рук іншого. Як вони ще не порвали її?

Хлопець встав з землі і знову ж хотів втекти, але дівчина вирвала з рук курсову і тріснула хлопця нею по спині.
-Ну, будь ласка, дай мені її, - хлопець з безнадії впав на коліна.
-Боже, та що тобі є? Хто ти?
-Я заочник. Мені за курсову сказали лише сьогодні..2 години тому. Я не зможу її на завтра підготувати.
-То купи.
-Перевіряють же, - хлопець надув губки.
-Чому ти мою хочеш взяти?
-Я паралельна група, у нас пізніше вас сесія.

Дівчина видихнула.
-Дасиш? - він дивився на неї щенячими очима. Та й сам по собі він дуже мило виглядав.
-Що мені за це буде? - після хвилинної тиші мовила дівчина. - Думаєш, я її просто так тобі віддам?
-Я відам тобі будь-які гроші, тільки прошу тебе: дай її мені, - хлопець вклонився їй до ніг.
-Встань ти. Ось, - вона простягнула йому папку.

Кінець спогадів

-Емм..це було на сесії.. - сказала Місо.

-----------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------

К І Н Е Ц Ь !


Дорогі студентики, у вас не було такого?

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jul 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ЗлодіякаWhere stories live. Discover now