BONÚSZJELENET

306 5 0
                                    

-Olyan gyönyörű a kislányunk! - ült a kórházi ágyam mellet Will a kislányunkkal a kezébe.
-Csodálatos apa leszel! - ültem fel.
-Te pedig... - fel állt és az ágyam mellé sétált. - Te pedig csodálatos anya. - csókolt meg.
Abba pillanatban megérkezett mindenki konkrétan mindenki. A kórterem meg telt a családunkkal.
-Ohh milyen kis drága. - mondta mindenki.
-Na jó ácsi! - szólalt meg David. -Még mindig nem tudjuk mi lett a neve.
Mindenki kérdően felénk fordult.
Ez az egy dolog volt amit megakartunk hagyni a kislányunk megszületésére.
-Hát neve.. - kezdtem.
-Ella Avery Hudson. - mondtunk ki egyszerre.
Mindenki gratulált és mondták, hogy tökéletesen választottunk.

-Na megnézzük a szobád? - vittem be a karomba.
Will sebesen lépdelt mögöttünk.
Ella szobáját Kate, anya és Lucy rendeztékbe. Nagyon szépen megcsinálták azt kell mondjam.
A redőnyt leengetem addig Will kivette a macis overalból. December közepe volt és nagyon hideg is szóval jól jött hogy beszeleztem.
-Jó éjt édes álmondj szépeket! - tettem be a kiságyba majd kilopakodtunk Willel.
Fáradtan a kanapéra döltem.
Will felèm mászott.
-Most már hivatalosan is szülők vagyunk juhuuu! - újongtam halkan.
-Ezt meg kéne ünnepelni. - csókolta meg a nyakam Will.
Nem ellenkeztem.
Egy hosszú ruha volt rajtam amit lassan feltűnt majd lecsúsztatta a harisnyám.
-De mennyire hiányoztál már! - morgot bele a puncimba.
Lassan nyaldosta, harapdálta, szívta. Egyszer csak hallottam, hogy leveszi a nadrágját. Tudtam mi következik.
Belém csúsztatta magát, próbáltam halkan nyögdécselni.

-Még mindig elképesztő vagy! - a haját cirogattam.
-Te vagy elképesztő! - súgta. -Hogy lehet egy ilyen fantasztikus nő a feleségem. - csókolt meg. - viszont - nézet fel. - kutyánk épp stiről. - fordította oldalra a fejem ahol Rusty értetlen pofiját láttam.
Csak felnevettem majd újra magamhoz húztam Willt.
Sokáig azt hittem az életem akkor kezdődik amikor 18 leszek nem az életem most kezdődik.
Én vagyok a világ legboldogabb nője, anyája és felesége. Senkivel se cserélnék soha.

Utóirat: UtállakWhere stories live. Discover now