Retorziók

0 0 0
                                    

Oliver Maywick szilárdan állt az övéi között a fiatal éjszakán. A Grundot betöltötték a zajok és zúgolódások, az emberek összezavarodtak, mert már évek óta együtt éltek farkasokkal, és bár Oliver mindig is előítéletes velük kapcsolatban, soha nem nyilatkoztatta ki a véleményét ilyen egyértelműen. Vezetésének évei alatt, többnyire a szobájában maradt és hagyta, hogy David Reed és Thomas Canadi járőrözzenek az ember-farkas határokon, hogy jelentsék neki a történteket. A két csoport időnkénti csínytevésein és huncutságain kívül úgy gondolta, hogy kapcsolatuk békés természetének a korlátozás az oka.

A két fiú éppoly eleven volt, mint a farkasok így könnyen beilleszkedtek az úgynevezett társadalmukba, gyakran átlépték a határt és összeálltak a wayanokkal, ha a mindennapi "helyettes reprezentatívi" feladataikat kellett ellátni.

Ennek oka az volt, hogy az Intézet első épülete Dió és Oliver Maywick irányítása alatt állt, nekik kellett kezelniük az első épület mögötti Kertet, amely többére zöldségek és gyümölcsök termelésére szolgált, illetve ürügynek, hogy lefoglalják a fiatalokat nyaranta. A tanulók feladata volt a környezet tisztántartása – Amit Dió többére elfelejtett és a farkasok oldalán jóformán csak ő és Tejfű takarított –, a reprezentatívok kezelték a csomagokat, aszerint, hogy mire volt szükségük a többieknek, ezen a listán olyan ruhák, élelmiszerek, játékok és szórakoztató felszerelések szerepeltek, amiket az Intézettől nem kaphattak meg, így az Mrs. Gawk keménykalapos beszerzői – akik általában a gyerekek behozataláért voltak felelősek – két hónaponta elmentek shoppingolni, aminek a tudata mindig mulattatta Diót. Nem tudta elképzelni azokat a magas, öltönyös lenyalthajú férfiakat és nőket betérni egy játékboltba valamelyik kicsi által kikönyörgött játékért.

Egyébként különösebben nem foglalkoztatta Diót a beszerzők meglehetősen szűkszavú természete, kisebb korában mindig megpróbálta őket megnevettetni, amikor azok bejöttek elkérni a listát, meg amikor behoztak valakit. Kevesebb, mint több sikerrel. A beszerzők arcát mindig egy fekete maszk takarta, magasak voltak és a bőrük olyan sápadt volt, mintha bele akarnának olvadni a régi folyosók falaiba.
Azok a fehér és élettelen lépcsőfordulók többére már le voltak zárva, vagy teljesen átépítve, mióta Oliver Maywick megérkezett, így az intézet nagy része mostmár faberakásos díszítéssel, vagy sötétbarna festéssel, esetenként hatalmas festményekkel és indokolatlan mellszobrokkal volt díszítve.

Mindezek mellett a reprezentatívok feladata volt az úgynevezett járőrözés, jelentés írás, a tanulók esetleges korrepetálása és többére mindig a legrosszabbkor feltűnő kisebb ügyes-bajos dolgok elintézése az intézet megfelelő szárnyain belül

A főépület így funkcionált, és ahhoz, hogy ez a berendezkedés működőképes legyen, az embereknek és a farkasoknak időnként együtt kellett dolgozniuk.

A második épület Mrs. Gawké volt, egy hórihorgas torony, amely viszonylag messze helyezkedett el a főépülettől. Az igazgatónő fényűzőbben élt ott, Dió és Oliver többször járt a karmazsinvörös falak között, ült a drága bőrfotelekben vagy látta a bekeretezett aranyportrékat külömböző, számára ismeretlen emberekről. A tanárokat is az igazgató alkalmazta, akik a Fenyőfa Intézetben dolgoztak. Bár nem sokat lehetett őket látni a tantermeken meg a nekik kiépített lakószárnyon kívül.
Gawk néha meglátogatta a főépületet, de többnyire utazott vagy saját tornyában volt, a csomagokat kezelte és a két képviselő beszámolóit olvasta.
Még mindig ott motoszkált a fejében egy jobb világ és egy tökéletes társadalom gondolata, és valahányszor a békés találkozásokról szóló irományokat olvasta, azok büszkeséggel töltötték el. Nos, az első támadás után megváltozott.

Nem ítélte el szigorúan a farkasokat, de az első támadás némileg óvatossá tette. Azt is tudta, hogy nem büntetheti mindannyiukat ezért, de nyilvánvaló volt, hogy az embertanítványokat egyre jobban foglalkoztatják a farkasok. Éppen ezért felhivatta magához Oliver Maywicket az első Támadó eset után és megkérte, hogy fokozottam ügyeljen a többi ember testi épségére és ne engedje őket a farkasok közelébe, ugyanis szerinte

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jun 28 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

A ReprezentatívokOnde histórias criam vida. Descubra agora