Noelden sonra her şey Severus için yokuş aşağı inmek gibiydi. Lucius ve Rabastan ile güzel bir arkadaşlığı vardı. Potter ve sürüsü onu lanet şakalarının hedefi olarak görmüyorlardı ve elbette ki tüm derslerde en iyisiydi çağının en yetenekli büyücüsü olarak anılıyordu.
Trende tüm çocuklar aynı kompartmana gelmişlerdi. Severus James ve Sirius'un ortasında oturuyordu.
"Vay canına Severus kulağını mı deldirdin?"
Lucius'un sorusu oradaki çocukların dikkatini çekmişti, Severus uzun saçlarını kullağının arkasına alarak gösterdi.
"Vay küpen güzelmiş beğendim"
Peter'ın söylemesiyle neredeyse bütün çocuklar kafasını olumlu anlamda salladı kızıl saçlı kız dışında.
"Severus aynı bir kız gibi gözüküyorsun bir erkek neden kulağını deldirip saçını uzatır ki?"
Kızın alaycı bir şekilde sormasından sonra Severus Lily'e ne olduğunu düşünüyordu.
"Evans sen kız olduğun halde Severus kadar güzel değilsin hele yetenekli hiç değilsin onun ne yaptığı seni pek ilgilendireceğini düşünmüyorum"
Lucius'un sözleriyle kızıl saçlı kız gözlerinden ateş fırlatacakmış gibi bakmaya başlamıştı
"En azından olduğum gibi yaşıyorum başkası beni beğensin diye kendimi değiştirmiyorum."
Kızın bu konuşmasından sonra James ve Sirius kızın üzerine atlayacakmış gibi duruyordu onlar üzerine atlayamadan Severus'un sesi kızı bozguna uğratmıştı
"Haklısın kendimi nasıl hissediyorsam öyle yaşıyorum ve buna senin karışmaya hakkın yok babalarım beni her şekilde kabul ediyorlar."
"Pfft babaların mı? Güldürme beni, seni gerçek anne ve baban sevmemiş onlar mı sevecek?"
Lily'nin son dedikleri Severus'un cidden ağrına gitmişti, kıza ne yaptığını bilmiyordu ama oldukça kötü hissediyordu.
"Ben seni sürüklemeden git bu kompartmandan!"
James'in sinirli sesi uzun saçlı çocuğu kendisine getirdi, çocuklar kızı tuttuğu gibi dışarı attılar
"Ne yapıyorsunuz?"
Çocuklar yaptıkları şey çok bariz bir şeymiş gibi omuz silktiler ve James sözcü olarak konuşmaya başladı.
"Senin canını sıkmıştı ve bizde sinir olduk"
Sirius konuşmaya devam etti
"Senin seçimlerin kimseye ilgilendirmez"
Peter devraldı
"Ve anne ve babanın bu kadar kötü olması senin sorunun değil."
Hogwarst'a döndüklerinde Lily'i görmemişlerdi Severus'un yine de Slytherin masasında etrafa bakınmaya başladı, Rabastan Lucius'tan trende olanları dinliyordu ve aynı zamanda bu kızın niye böyle davrandığını anlamaya çalışıyordu. Çok geçmeden müdür Dumbledore geldi ve yemeği başlattı.
3 gün sonra
Hain Rabastan şu anda Severus'a gülmekle meşguldü bir diğer hain Lucius ise ördüğü saçlarıyla oynuyordu hiç bir şeyden haberi yokmuş gibi
"Tamam Pott- James tamam öğle yemeğini seninle yiyeceğim yeter ki al şu şeyi üstümden"
Severus bıkkınlık- kızgınlık arası bir sesle pes ederek konuştu. Üzerinde James'in eski çağlarda gördüğü için bir hayvan kürkü vardı üstünde eklemek gerekirse aşık olan kişinin sevdiği kişiyi etkilemesi için yakaladığı bir hayvanı verirmiş, o laftan anlamayan domuzsa nereden bulduğu bilinmeyen bir kürkü üstüne bir büyüyle ve diğerlerinin yardımıyla üstüne yapıştırmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş
ФанфикSeverus Snape öldüğüne emindi o zaman neden beş yaşındaymış gibi görünüyordu?