Karina saat 01.00da 24 saat acik part time isinden donuyodu. Saat cok gec oldugu icin ve cok siddetli bir yagmur yagdigi icin hizli adimlarla yuruyordu ki aglama sesiyle yanina bakti. Kisa sacli kahkullu pembe giyinmis adini bilmedigi bir kiz yere cokmus agliyodu. Saat gec oldugu icin yanina gitti ve semsiyesini onun uzerine uzatti.
Karina; merhaba adin ne?
Winter; (aglamakli bir sesle) adim winter
Karina; anladim sormamda sakinca yoksa ne oldu niye agliyosun?
Winter; babam.. babam evden atti
Icimden "hay sikeyim bu nasil baba amk" dedim ama onu daha fazla uzmemek icin demedim
Karina; ee peki nerde kalicaksin?
Winter; bilmiyorum bri daha eve donmicem bugun parkta kalirim yarin ev bulucam.
Karina; sacmala bugunluk bende kal bizim evin arka sokagindaki ev bos yarin oraya yerlesirsin.
Winter; anladim mobilya aldim zaten tasindigim gibi yerlestirirler.
Karina; tamamdir.
dedim ve ayaga kalkip kalkmasi icin elimi uzattim.Winter; tesekkurler
Karina; ne demek
Eve gectik ve semsiyemi yerime koyup kabanimi cikarttim. Winterde ayni sekilce kabanini cikardi.Winter; ee bunu nereye koyiyim.
dedi kabanini isaret ederekKarina; ha sey bana ver ben koyarim
dedim ve kabani alip askinin uzerine astim.Karina; gec soyle otur.
Winter; tesekkur ederim
dedi ve koltuga oturup
sen olmasan o sogukta donardim ve belki taciz bile edilirdim.
diye devam ettirdi titrek bir sesleKarina; boyle dusunmene gerek yok
diyip yanina oturdum.1 saat boyunxa uzun bir sessizlik oldu tam konusacaktimki uyuya kaldigini fark ettim. cok tatli gorunuyordu hafif sirittim ve kucagima alip kendi yatagima tasidim ustune ortu orttum kafasinida hafif kaldirip yasdigi altina koydum. cok guzeldi. benimde uykum geldigi icin oturma odasina gidip orda uyudum.
Sabah 06.15e kurdugum alarmla uyandim ve erkenden kahvalti hazirladim 2 saat sonra uyanmisti bende kahvalti hazirlamayi bitirmistim uykulu bir sekilde;
Winter; gunaydiin
Karina; uyanmissin gunaydiin
Winter; oo uzun zamandir bu kadar guzel bi kahvalti sofrasi gormemistiim.
Karina; her sabah evime gel tek basima kahvalti yapmaktan sıkildim.
Winter; bu arara dun o saatte nerdem donuyordun?
Karina; 7/24 saat acik olan parttime ise gidiyodum artik gitmiyorum cunku cok gec donuyorum yolda basima bir sey gelicek diye dusundugum icin korkmaya basladim.
Winter; en iyisini yapmissin cok gec donuyorsun.
Karina; evet de seyy.. babam nedne evden atti??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
us under the stars | winrina
Fanfictionwinter gece 01:00da yagmurlu havada disariya terk edilmis sekilde yere cöküp agliyordu ta ki elinde şemsiyesi ile hızlı adımlar ile evine ulasmaya calisan karina onu görene kadar.