Rozdział 1

6 1 0
                                    

Dzień po swoich osiemnastych urodzinach Julka poszła ze swoją przyjaciółką Oliwią która miała 18 lat. Gdy dziewczyny przyszły na imprezę Julka odrazu zauważyła pewnego chłopaka, który odrazu jej się spodobał. Oliwia z Julką poszły po alkohol i Julka straciła Oliwię z oczu w tłumie. Gdy szukała Oliwii, wpadła na Damiana. Przeprosiła go, a ten odpowiedział
-Nic się nie stało- i zapytał
-Jesteś tutaj sama?
-Nie, jestem z przyjaciółką tylko nie mogę jej znaleźć.
- Mogę ci pomóc jeśli chcesz?
- Oczywiście! Byłoby świetnie.
Podczas szukania Oliwii dużo rozmawiali. Po trzydziestu minutach znaleźli ją w pokoju całującą się z chłopakiem, gdy to zobaczyli postanowili zostawić ich samych i wyszli. W trakcie imprezy bardzo się do siebie zbliżyli, Damian zapytał Julkę o numer, tak się zaprzyjaźnili. Około godziny 2 w nocy Julka powiedziała że musi iść po Oliwię i wracać do domu ale mie wie gdzie jest. Postanowili pójść do tego samego pokoju gdzie znaleźli ją wcześniej, gdy do niego weszli w pierwszym momencie pomyśleli że jest pusty lecz gdy zamierzali wyjść z pokoju Damian usłyszał cichy płacz, to była ona podeszli do niej i zapytali co się stało? Dziewczyna powiedziała im że chłopak ją wykorzystał. Chłopak i dziewczyna postanowili zabrać ją do domu Julki. Gdy Damian wychodził Julka zaproponowała że może spać z nią, a on odpowiedział że może bo mieszka daleko gdy dziewczyna przebrała się w piżamę poszli do łóżka. Po czasie dziewczyna usnęła przytulona do niego.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 24 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Czarna DziuraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz