0. Birlik olarak dün gece boşaltılan Gölyazı'ya ışınlanmıştık . 3. Birlik Uludağ çevrelerinde bir bölgedeydi , bizim görevimiz buradaki ufak birliği ve Yüzbaşıyı indirip 3. Birliğe yardıma gitmekti . Güneş ve 3.Birliğin komutanın nereye gittiğini bize kimse söylememişti ancak ışınlanma kapısının görevlisi İrem tüm bilgilere sahip olduğu için içim rahattı .
"Arkadaşlar dikkatli bir şekilde ilerleyip , hazırlanalım . Düşmanlarımız yakında burada olur kimse dikkati elden bırakmasın. " dedi Zehra . Açıkçası görevimizin ilk kısmında en büyük güvencemiz Zehra'ydı etrafımız tamamen sularla çevriliydi ve yanımızda Suyun kraliçesini bulunduruyorduk . Eğer bir deniz savaşı gerçekleştirecek olursak Burhan , Melda ve özellikle Zehra bize çok avantaj sağlayacaktı .
Hepimiz Zehra'yı takip etmeye başladık . Ama saklanabileceğimiz yerler sayılıydı . Eğer düşmanlarımız bizden önce hedeflerine ulaştıysalar bu durum hepimizi büyük riske atıyordu . Bunun için yeni öğrendiğim bir tekniği kullanmaya karar verdim . Usta Shunza'nın bana yeni öğrettiği saklanma tekniği Gölge Perdesi .
"Arkadaşlar dükkana taze mallar geldi , bence şuan kullanmak için tam zamanı ne dersiniz ? Eğer düşmanlarımız bizden önce buraya ulaştıysa geldiğimizi hemen fark ederler ." dedim.
"Eee usta napabiliriz ki ? Yeni bir özelliğin daha mı var yoksa ???" dedi Burhan .
" Var bişiler bakalım işe yarar mı denemek lazım çekirgem. " dedim Burhan'a .
Arkadaşlarıma söylemediğim birkaç problemimiz vardı aslında daha önce gerçek dünyada bu tekniği hiç denememiştim , enerji gücüne bu kadar hakimiyetim var mı bilmiyordum 2. problemimiz Solid'in Usta Shunza'dan haberi yoktu her nasıl oluyorsa rüyalarımda sadece Usta ve ben oluyorduk ve galiba sonra problemimizde bu tekniği yapmak için rüya aleminde bile 5 dakika sabit kalıp odaklanmam gerekiyordu .
"Gece böyle bir teknik kullanmayı nereden öğrendin " dedi Solid sanki aklımdan geçenleri okuyormuş gibi .
"Öğrenmedim ki , deneyerek öğrenicez Solid " dedim ufak bir yalanla inanmadığının farkındaydım ama aksini kanıtlayamazdı .
" Arkadaşlar güvenli bir yere geçelim bu tekniği kullanmam için beni 5 dakika korumanız gerekecek , perdenin kullanım süresi yaklaşık 30 dakika daha sonrasında perde kendiliğinden açılacak şuanlık bu kadarını kontrol edebiliyorum . " dedim tekniğimi açıklarken .
Göl'ün kenarında bir yere konumlandık . Zehra başlangıçta suya şekil vermeye başlamıştı her ihtimale karşı , çünkü köyün girişinde Ropsarianların giriş yaptığına dair bilgi almıştık ve ben daha yeteneğin kullanımına başlamamıştım , bu kadar kısıtlı sürenin yeterli olabileceğini düşünmüyordum açıkçası .
Zehra göl kenarlarına tuzaklar yerleştirmişti ve Ropsarianlar hakkında tüm bilgilere kolayca erişebiliyorduk . Melda köprünün başına ve sonuna kılıçlarını konumlandırmıştı .
A planımız Burhan'ın kaplana dönüşüp Ropsarianların üstüne gitmesiyle başlıyordu onların dikkatini çekip onları köprüye getirecekti . Bu kısımda en büyük iş Melda'ya düşüyordu köprünün başını ve sonunu kılıçlarıyla doldurup girişleri ve çıkışları engelleyecekti . Köprünün kenarlarından kaçışları Zehra su duvarı oluşturup engelleyecekti , benim görevim ise Arif'i saklamaktı . Arif tüm gücünü tek bir enerji gücüne kullanıp köprüyü patlatacaktı . Eğer şanslıysak görev hızlı ve basit bir şekilde bitecekti . Ben ise en kötü ihtimale karşı sadece saklanıp bizimkileri korumakla görevliydim . Artık göreve başlamanın zamanı gelmişti .
" Arkadaşlar benim sıram geldi galiba , götümü kollayın sonra bozuşuruz bak ! " dedi Burhan ve her zaman ki gibi takımımızın neşesini yerine getirmişti kardeşim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Lordu
FantasiTüm Dünya çapından meydana gelen uzaylı işgal saldırılarından sonra kurulan ÖSB isimli askeri örgüte katılan Gece ve arkadaşları kullandıkları zırhlar ve enerji güçleriyle birlikte uzaylılara karşı topyekün bir savaş başlatırlar . ' Gölgeler kaderin...