Elijah sa snažil vrátiť k normálnemu životu po tom, čo sa konečne uzavrel prípad s Domom stínov. Mestečko Silverbell sa opäť prebúdzalo k životu a obyvatelia pomaly zabúdali na temné udalosti. Ale Elijah vedel, že jeho práca ešte neskončila.
Jedného večera, keď sedel v miestnej kaviarni, vošla dovnútra vysoká postava v čiernom plášti. Elijah zdvihol zrak a spoznal Ryana, svojho starého priateľa z čias polície. Ryan bol charizmatický a inteligentný muž s úsmevom, ktorý vedel roztopiť aj najtvrdšie srdce.
„Elijah,“ oslovil ho Ryan, keď si prisadol k jeho stolu. „Počul som, že si mal tu v mestečku nejaké vzrušujúce dobrodružstvá.“
Elijah sa usmial a kývol. „Myslím, že by si to tak mohol nazvať. Čo ťa sem privádza?“
„Práca,“ odpovedal Ryan. „Ale aj to, že som ťa chcel vidieť. Už je to dlho, čo sme sa naposledy rozprávali.“
Rozhovor medzi nimi postupne prešiel na osobnejšie témy. Elijah cítil, že je načase zdieľať s Ryanom niečo, čo dlho skrýval. Srdce mu búšilo, keď začal hovoriť.
„Ryan, musím ti niečo povedať. Niečo, čo som ti nikdy nepovedal,“ začal Elijah, cítiac, ako sa jeho dlane potia.
Ryan sa na neho pozrel so záujmom. „Čo sa deje, Elijah? Môžeš mi povedať čokoľvek, vieš to.“
Elijah sa zhlboka nadýchol. „Ryan, ja... som gay. A cítim, že som sa už príliš dlho schovával. Chcem byť úprimný k sebe aj k tebe.“
Ryan sa na chvíľu odmlčal, jeho výraz sa zmenil na zamyslený. Potom sa usmial a položil ruku na Elijahovu. „Elijah, to nič nemení na tom, kým si. Vždy som ťa mal rád a vždy ťa budem podporovať. Som rád, že si mi to povedal.“
Elijah pocítil obrovskú úľavu. Hovoril s Ryanom ešte dlho do noci, zdieľajúc svoje myšlienky, obavy a nádeje. Ryan bol pre neho oporou, ktorú potreboval.
Nasledujúce dni strávil Elijah prácou na ďalších prípadoch, ale vzťah s Ryanom sa prehlboval. Jedného večera, keď sa vracali domov z práce, ich cesta sa skrížila s ďalším tajomstvom.
V parku za mestom našli telo mladého muža. Elijah si kľakol k telu a okamžite si všimol, že spôsob smrti bol veľmi podobný tomu, ako zomrel muž v Dome stínov. Ryan, ktorý bol s ním, okamžite volal posily.
„Nemôžeme to nechať len tak, Elijah,“ povedal Ryan, keď prichádzali policajné autá. „Musíme zistiť, čo sa tu deje.“
„Súhlasím,“ odpovedal Elijah. „Toto nie je len náhoda. Musíme to vyšetriť.“
Elijah a Ryan začali prechádzať stopy, ktoré našli na mieste činu. Viedli ich k starému domu na okraji parku, kde bývala osamelá staršia žena menom Agatha. Agatha bola známa svojimi zvláštnymi zvykmi a väčšina ľudí v meste sa jej vyhýbala.
Keď Elijah a Ryan vstúpili do jej domu, našli Agathu sedieť v tmavej obývačke, obklopenú starožitnosťami a starými knihami.
„Čo chcete?“ spýtala sa ostro, keď ich zbadala.
„Sme tu, aby sme sa vás spýtali na telo, ktoré sme našli v parku,“ odpovedal Elijah.
Agatha sa zamračila. „Nie som vrahyňa. Ale viem, o čom hovoríte. Tá hodina, ktorú ste zničili, nebola jediná. Existuje viac takých artefaktov. A niekto ich všetky hľadá.“
Elijah a Ryan sa na seba pozreli. Vedeli, že ich práca ešte ani zďaleka neskončila. Tajomstvá Silverbellu sa odhaľovali len pomaly a pred nimi stál nový, ešte temnejší prípad.