Elijah a Ryan sa po zatknutí Matthewa Halea a zničení hodiny cítili úľavou, no vedeli, že toto je len začiatok ich boja proti temným silám, ktoré v Silverbelli prebývajú. Prípad síce uzavreli, no tajomstvá, ktoré odhalili, naznačovali prítomnosť ešte väčšej hrozby.
Nasledujúce týždne strávili skúmaním kníh a starých zápisov, ktoré našli v Crowleyho knižnici a v chate. Čím viac čítali, tým viac si uvedomovali, že artefakty, ktoré objavili, sú súčasťou oveľa väčšej siete.
Jedného večera, keď sa vracali z knižnice domov, zastavili sa v miestnom parku. Sadli si na lavičku a pozorovali hviezdy.
„Vieš, Ryan,“ začal Elijah, „nikdy by som si nemyslel, že budem čeliť niečomu takému. A už vôbec nie s niekým, koho milujem.“
Ryan sa na neho usmial a jemne ho chytil za ruku. „Som rád, že sme v tom spolu. Spoločne zvládneme všetko.“
Ich pokojný moment však prerušil zvuk kroku. Otočili sa a zbadali postavu v čiernom plášti, ktorá sa pomaly približovala. Elijah a Ryan okamžite vstali, pripravení na akúkoľvek hrozbu.
„Kto ste?“ spýtal sa Elijah pevným hlasom.
Postava sa zastavila a stiahla kapucňu. Odhalila tvár staršieho muža s prenikavými očami. „Moje meno je Victor Crowley. Som brat doktora Crowleyho a prišiel som, aby som vám pomohol.“
Elijah a Ryan si vymenili prekvapené pohľady. „Prečo by ste nám chceli pomôcť?“ spýtal sa Ryan.
Victor si povzdychol. „Môj brat bol posadnutý mocou a experimentmi, ktoré sa mu vymkli spod kontroly. Vedel som, že jeho práce sú nebezpečné, a snažil som sa ich zastaviť. Teraz, keď je mŕtvy, musíme jeho chyby napraviť.“
Elijah pocítil, že Victor hovorí pravdu. „Čo musíme urobiť?“
„Existuje ešte jeden artefakt, ktorý je najnebezpečnejší zo všetkých. Je to starý amulet, ktorý má moc ovládať mysle a manipulovať s časom. Musíme ho nájsť a zničiť skôr, než padne do nesprávnych rúk,“ vysvetlil Victor.
Spolu s Victorom sa Elijah a Ryan vydali na nové dobrodružstvo. Po niekoľkých dňoch pátrania našli starú mapu, ktorá ich viedla do opusteného podzemného komplexu pod mestom. Komplex bol plný pascí a starých mechanizmov, ktoré chránili amulet.
Keď sa dostali do hlavnej siene, našli amulet uložený na kamennom oltári. Jeho temná aura bola cítiť vo vzduchu. Victor sa k nemu priblížil a začal recitovať starý ochranný rituál, ktorý mal amulet neutralizovať.
V tom momente však miestnosťou zaznelo ozvenou chladné smiech. Zo tieňa vystúpil Matthew Hale, ktorý ušiel z väzenia s pomocou svojich spojencov.
„Mysleli ste si, že ma môžete zastaviť?“ posmešne sa zasmial Matthew. „Amulet je teraz môj.“
Elijah a Ryan sa postavili medzi Matthewom a amuletom. „Týmto to skončí, Matthew,“ povedal Elijah pevne.
Začal sa boj, v ktorom sa Elijah a Ryan museli spoliehať na svoje schopnosti a odvahu. Victor pokračoval v recitovaní rituálu, zatiaľ čo Elijah a Ryan čelili Matthewovi a jeho prisluhovačom. Boj bol tvrdý, ale Elijah a Ryan nakoniec Matthewovi prekazili jeho plány. S pomocou Victora sa im podarilo amulet neutralizovať a jeho moc zničiť.
Keď všetko skončilo, Victor im poďakoval za pomoc. „Teraz, keď je amulet zničený, môžeme dúfať, že sa temné sily stiahnu.“
Elijah a Ryan sa objali a cítili obrovskú úľavu. Vedeli, že pred nimi ešte budú ďalšie výzvy, ale boli pripravení im čeliť spolu.