Po zničení amuletu a porazení Matthewových plánov sa do Silverbellu vrátil konečne pokoj. Elijah a Ryan vedeli, že ich spoločná cesta bola plná výziev, no tieto zážitky ich ešte viac spojili. Spolu prekonali temnotu, ktorá ohrozovala ich mestečko, a teraz sa tešili na budúcnosť.
Nasledujúce mesiace sa Elijah a Ryan venovali bežným prípadom v Silverbelli, ktoré sa už nezdali byť tak zložité. Ich vzťah sa postupne prehlboval a stali sa z nich nielen skvelí partneri v práci, ale aj v osobnom živote.
Jedného teplého letného večera sa rozhodli usporiadať piknik v parku, kde začali svoju spoločnú cestu. Sedeli na deke, jedli svoje obľúbené jedlá a rozprávali sa o budúcnosti.
↓
„Vieš, Ryan," začal Elijah, keď sa pozeral nahviezdy, nikdy som si nemyslel, že nájdem niekoho ako ty. Niekoho, s kým by som mohol zdieľať všetko, čím som prešiel."
Ryan sa usmial a jemne chytil Elijahovu ruku. „Aj ja som rád, že ťa mám. Prešli sme si toho veľa, ale všetko to stálo za to. A teším sa na všetko, čo nás ešte čaká."
Elijah sa na neho pozrel a cítil obrovskú vďačnosť. „Máš pravdu. Čaká nás ešte veľa krásnych momentov. Spoločne."
Spolu sledovali západ slnka a cítili, že sú pripravení čeliť všetkému, čo im život prinesie. Vedeli, že budúcnosť je plná možností a príležitostí a že ich láska a oddanosť im pomôžu prekonať akékoľvek prekážky.O pár rokov neskôr sa Silverbell úplne zotavil z temných udalostí. Elijah a Ryan si založili spoločnú detektívnu agentúru, ktorá sa stala známou po celom regióne. Pomáhali ľuďom riešiť ich problémy a prinášali spravodlivosť tam, kde bola potrebná.
Ich láska a partnerstvo boli príkladom pre mnohých. Stali sa vzorom toho, ako môže vzájomná podpora a láska prekonať aj tie najťažšie chvíle. Spolu pokračovali v boji proti zlu a prinášali svetlo tam, kde vládla tma.
A tak žili šťastne až do konca svojich dní, silnejší a odvážnejší než kedykoľvek predtým, s vedomím, že dokázali zmeniť svet k lepšiemu - aspoň v ich milovanom Silverbelli.