Pjesa 55

345 25 4
                                    

"QE NE MOMENTIN E PARE KUR E PASHE, E NDJEVA SE FELIKSI DO TA TRAZONTE QENIEN TIME NE MENYRA NGA ME TE NDRYSHMET. NDJEVA QE ME TE MË PRISNIN EDHE SHUME HUMBJE TE TJERA.

DHE KESHTU NDODHI.

E PARA GJE QE HUMBA ISHTE VIRGJERIA.
MUNDESIA QE HERA IME E PARE TE ISHTE NJERI QE E DOJA DHE ME DONTE. NDONESE E DASHUROJA LANDON, NUK NDIHESHA GATI PER TE HEDHUR NJE HAP TE TILLE DHE AI ISHTE I GATSHEM TE ME PRISTE.

PAS KESAJ, ISHA E MENDIMIT QE ASGJE E KEQE NUK MUND TE ME NDODHTE. QE NUK KISHTE ME KEQ SE TE PERDORESHA NGA NJE MASHKULL VETEM PER TE KENAQUR NEVOJAT E TIJ SHTAZORE. JA QE FELIKSI MA VERTETOI TE KUNDERTEN. U SIGURUA TE ME TREGONTE MIRE SE C'DO TE THOSHTE TE ISHE SKLLAVJA E TIJ.

KUSHEDI SA NET KAM KALUAR DUKE QARE. QAJA PER TORTURAT QE PO KALOJA. PER NDARJEN NGA PRINDERIT. PER VDEKJEN E LANDOS. PER RROTULLIMIN 360 GRADE QE MORI JETA IME.

KALUAN MUAJ.

DERISA NJE DITE VENDOSA TE MOS QAJ ME DHE TA LUFTOJA NE MENYRE TE HESHTUR. DO PERDORJA SHTIRJEN DHE JOSHJEN.

ISHA TEPER E VENDOSUR NE QELLIMIN TIM. U NDJEVA DHE NDRYSHE. DOLA NGA VETJA POR PERSERI NUK HOQA DORE PASI AJO ISHTE MUNDESIA IME PER TE PATUR NJE NDRYSHIM NE JETEN TIME.

PER NJE MOMENT MU DUK SE PO IA ARRIJA QELLIMIT. AI FILLOI TE SILLEJ ME MIRE ME MUA. FILLOI TE ME MBROJE DHE TE ME VLERESOJE. FILLOI TE AFROHEJ ME MUA. FILLOI TE ME TRAJTONTE SI ME SHUME SE THJESHT PROSTITUTEN E TIJ.

NDOSHTA KETO ISHIN MOMENTET ME TE BUKURA QE KALOVA NE ATE SHTEPI. MADJE EDHE KAM QESHUR.

E MENDOJ SHPESH DHE THEM SE NESE GJERAT DO TE KISHIN VAZHDUAR ASHTU, MUND EDHE TE MESOHESHA ME ATE JETE.
AI NUK E MERITONTE FALJEN TIME POR UNE EDHE MUND TA KISHA FALUR PER VUAJTJEN QE ME SHKAKTOI DITET E PARA. POR AI U SIGURUA TE MI THERRMONTE EDHE ATO ILUZIONE..

NUK ESHTE SE PRISJA BESNIKERI NGA AI. FUNDJA, NUK ISHA GRUAJA E TIJ. POR EDHE QE TE ME PERPLASTE PERTOKE NE MENYREN ME TE KEQE NUK E PRISJA. SIKUR TE KISHTE ZGJEDHUR DIKE TJETER PER TE FJETUR.

JO ALEKSEN QE KISHTE MUAJ QE PRISTE MUNDESINE PER TU HAKMARRE NDAJ MEJE. PRISJA QE TE PAKTEN AI TE MOS ME ULTE EDHE ME TEJ PËRPARA SAJ. POR AI E BERI.

E BERI SEPSE TERE ATE KOHE QE UNE KUJTOJA SE AI PO NDRYSHONTE, AI VETEM PO LUANTE ME MUA.

" DHIMBJA ME E MADHE QE NDJEVA KRAH TIJ ISHTE AJO E HUMBJES SE FEMIJES TIM. ISHTE NJE DHIMBJE QE ME PARALIZOI. ME THERRMOI SHPIRTIN DHE ZEMREN.

ME ZHDUKU CDO NDJENJE TE MIRE QE KISHA BRENDA VETES E LA ATY VETEM URREJTJE.

URREJTJE NDAJ ALEKSES QE ME SHTYU DHE URREJTJE NDAJ FELIKSIT QE NDONESE JO DIREKT, ISHTE FAJTOR PER VDEKJEN E BEBES TIME. ATY U DOREZOVA.

NUK KISHA ME FUQI TE VAZHDOJA AS PLANIN TIM DHE AS JETEN. ISHTE GABIM I MADH TE MENDOJA SE MUND TE FITOJA KUNDER TIJ. UNE QE NE JETEN TIME NUK KISHA LENDUAR NJERI KUNDREJT NJE NJERIU QE USHQEHEJ ME DHIMBJEN E TE TJEREVE.

ISHTE GABIM QE MENDOVA SE AI MUND TE DASHUROHEJ ME MUA DHE TE NDRYSHONTE DISI. HAH, JAM E SIGURT QE AI NUK E KA NJOHUR NDONJEHERE NE JETEN E TIJ DASHURINE. "

Kishin kaluar 2 jave qe nga hera e fundit kur kishte shkruar dhe vetem tani kishte gjetur guximin per te shkruar serish e per te rikujtuar ato momente te dhimbshme.
Nuk e dinte as vete se cfare e nxiti te shkruante. Ndoshta deshira per te nxjerre dhimbjen nga shpirti. Per tu kthyer serish ne ate vajzen e gezuar e te qeshur. Per te lumturuar prinderit e saj qe e vuanin trishtimin e saj. Ndoshta ishte edhe ajo puthja qe Lando i kishte dhene sot.

Landoni qe treguar shume i duruar me te dhe kjo ishte hera e pare qe e kishte puthur qekur ajo ishte kthyer ne shtepi. Ajo nuk e refuzoi. Nuk e beri sepse ai nuk e meritonte refuzimim. Sepse kishte jave qe mundohej ti ngrinte humorin dhe te rregullonte gjerat ashtu sic kishin qene dikur.

Por ajo puthje ju duk e huaj. Shume e huaj. Asnje ndjesi nuk i percolli. Sikur zemra e saj te mos e njihte me Landon.

"ESHTE LANDO KY. AI QE DERI DJE TE BENTE TE RRIHJE SI E CMENDUR. SI NUK E NJEH LANDON TI ?"

Qe munduar ta bente te arsyetonte zemren e saj.
Fajin e kishte Feliksi dhe ai viti qe kishte kaluar me te. E kishin lene konfuze. Shume konfuze. Ishte sikur lekura dhe buzet e saj refuzonin te prekeshin nga dikush tjeter qe nuk ishte ai.

Oh, Zot ! Kjo ishte absurde. Perfundimisht, kishte mbetur me pasoja.

Cfare dreqin kishte bere Feliksi qe vazhdonte te ishte kryefjala ne jeten e saj ndonese nuk ishte me i pranishem ne te?

Pse dreqin ishte e denuar qe sa here te mbyllte syte, ti shfaqej ne enderr ai premtimi i tij
" DO TE KTHEHEM PER TY, SKLLAVJA IME E VOGEL."???

Skllav I Skllaves Where stories live. Discover now